۰ نفر

آسان ترین راه مهاجرت به امریکا

۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰
کد خبر: 571982
آسان ترین راه مهاجرت به امریکا

فراد از سراسر جهان، در راستای سیر به سمت اهداف و آرزوهایشان، امریکا را به عنوان مقصد احتمالی خود در نظر می گیرند و برای دستیابی به ویزای امریکا تلاش می کنند.

ازیرا این کشور ثروتمند و غنی با دارا بودن شرکت های بزرگ، منابع مالی زیاد و دانشگاه های برتر دنیا می تواند زمینه های رشد و شکوفایی آنان را فراهم کند. اما آیا گرفتن ویزای آمریکا، کار آسانیست؟ در کل ممکن است شما هم شنیده باشید برای گرفتن ویزای امریکا شرایط و مدارک خاصی نیاز است. اما این تصور عموم افراد است. بهتر است بدانید با کمک شخصی با تجربه و آگاه شما با هر سن و با هر مدرک و با هر شرایطی امکان مهاجرت به امریکا را دارید. زیرا امریکا ویزاهای مختلفی دارد که هر کدام مناسب قشر خاصیست. برای آنکه بتوانید به راحتی ویزای امریکا را دریافت کنید، توصیه ما به شما استفاده از تجربه و تخصص کارشناسان کارت سبز است.

1

کارت سبز بهترین موسسه مهاجرتی در زمینه مهاجرت به امریکا

کارت سبز به عنوان معتبرترین و بهترین موسسه مهاجرتی با بیش از ده سال سابقه در زمینه مهاجرت به امریکا می تواند به شما در این مسیر کمک کند و به راحتی ویزای امریکا را به شما هدیه دهد. بهتر است بدانید در پروسه گرفتن ویزا و مهاجرت به هر کشوری از جمله امریکا این تخصص و تجربه است که می تواند نقش کلیدی در نتیجه داشته باشد. زیرا ممکن است در طول پروسه اشتباهات هر چند کوچک و یا اتفاقی پیش بینی نشده باعث هدر رفتن وقت و هزینه شما شود. بنابراین در انتخاب موسسه مهاجرتی و انجام امور مرتبط به ویزا دقت لازم را به عمل آورید تا در انتها نتیجه ای مطلوب بگیرید. علاوه بر آن،  انتخاب کارت سبز به شما کمک می کند که در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید و در سریعترین زمان ممکن با کمترین هزینه  به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

هزینه ویزای آمریکا چقدر است؟

هزینه ای که شما باید برای گرفتن ویزای امریکا در نظر داشته باشید به نوع ویزای درخواستی شما بستگی دارد. زیرا هر کدام از ویزاهای امریکا شرایط و هزینه مختلفی دارند. اما مطمئن باشید کارت سبز با استفاده از تجربه و تخصص کارشناسان مجربش می تواند هزینه های شما را به حداقل برساند و شاید باور کردنی نباشد که مشترکین کارت سبز در سالهای گذشته از قشرهای مختلف جامعه توانسته اند با کمترین بودجه و با هر سطح توانایی مالی ویزای امریکا را کسب کنند.

2

مدت زمان صدور ویزای امریکا چقدر است؟

مدت زمان صدور ویزای امریکا هم به نوع ویزای درخواستی شما بستگی دارد. اما کارت سبز می تواند مدت زمان معمول هر ویزا را نیز به حداقل برساند و از اتلاف وقت جلوگیری نماید. به همین دلیل است که پیشنهاد ما برای متقاضیان ویزای امریکا، استفاده از تجربه و کسب راهنمایی از کارشناسان مجرب کارت سبز در زمینه انواع ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی امریکا است.

شرایط لازم برای مهاجرت به آمریکا

یکی از مزایای مجموعه مهاجرتی کارت سبز، این است که شما با هر شرایط، با هر سن و با هر میزان تمکن مالی شانس گرفتن ویزای امریکا را دارید. تنها نیاز دارید کارشناسان کارت سبز با ارزیابی شرایط شما مناسب ترین راه مهاجرت به امریکا را به شما معرفی کنند. چرا می گوییم مناسب ترین راه؟ زیرا تنوع ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی امریکا بسیار زیاد است. شماری از این ویزاها عبارتند از: ویزای خانوادگی، ازدواج، سرمایه گذاری، کاری، تحصیلی، تنوع نژادی یا همان لاتاری و ... . هر کدام از این ویزاها شرایط مخصوصی دارند. هر یک از متقاضیان هم شرایط خاصی دارند. بنابراین ارزیابی مهاجرتی کارت سبز می تواند به شما در انتخاب نوع ویزای مناسب شما کمک کند تا بتوانید در انتها نتیجه مطلوبی کسب نمایید.

3

آسان ترین راه مهاجرت به آمریکا

با همه این اوصاف، متوجه شدیم انتخاب و استفاده از موسسه مهاجرتی مجرب و کار بلد کارت سبز تا چه اندازه می تواند در زمان، هزینه و نتیجه ویزا تاثیر گذار باشد. اما ممکن است با خود فکر کرده باشید با چه نوع ویزایی می توانید در سریعترین زمان ممکن، بدون نیاز به مدرک زبان و با کمترین هزینه ممکن به امریکا مهاجرت نمایید. شرکت در قرعه کشی مهاجرتی امریکا که در ایران اصطلاحا تحت عنوان لاتاری شناخته می شود، آسانترین راه مهاجرت به امریکاست. اما از چه طریق می توان ثبت نام لاتاری انجام داد. برای ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا می توانید به سایت کارت سبز مراجعه نمایید. و با ثبت نام اصولی شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید. همچنین بعد از برنده شدن در قرعه کشی نیز می توانید با استفاده از تجربه و دانش کارشناسان کارت سبز به راحتی ویزا و گرین کارت امریکا را بگیرید. بنابراین آسانترین راه مهاجرت به امریکا ثبت نام لاتاری از طریق کارت سبز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب راهنمایی و مشاوره در زمینه ی گرین کارت و مهاجرت به امریکا، می‌توانید با کلیک روی نوار زیر از سایت کارت سبز بازدید نمایید و با کارشناسان کارت سبز در ارتباط باشید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد.