۰ نفر

زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان اعلام شد

۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۳
کد خبر: 569743
زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان اعلام شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رتبه‌بندی معلمان از دغدغه‌های مهم دولت بوده و در حال حاضر در دستور کار است و مجلس نیز بحث رتبه‌بندی را با جدیت تمام در کمیسیون آموزش و تحقیقات دنبال می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا کاظمی چابهار  اظهار داشت: سهم خیران در ساخت فضاهای آموزشی کشور درصد قابل توجهی است و به عبارتی در حال حاضر 30 درصد سرانه فضاهای آموزشی کشور مربوط به خیران است.

وی گفت: 2000 کلاس درس در سیستان و بلوچستان در حال احداث است که 50 درصد آن توسط خیران ساخته می‌شود و امروز خوشبختانه به جز فضای آموزشی نگاه به کیفیت آموزشی نیز در خیران شکل گرفته است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: رتبه‌بندی معلمان از دغدغه‌های مهم دولت بوده  و در حال حاضر در دستور کار است و مجلس نیز بحث رتبه‌بندی را با جدیت تمام در کمیسیون آموزش و تحقیقات دنبال می‌کند.

کاظمی در مورد آخرین وضعیت معلمان خرید خدمات، بیان کرد: معلمان خرید خدمات بخشی از کمبودهای آموزشی  را پر می‌کنند و این خلا در مناطق محروم مثل شهرستان دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان بیشتر است و طبیعتاً فلسفه معلمان خرید خدمات پر کردن خلاءهای آموزشی در مناطق محروم است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:  ما برای معلمان خرید خدمات حتماً باید تلاش کنیم تا توانمندی و شایستگی و مهارت‌های  لازم را فرا بگیرند. برای شهرستان دشتیاری تصمیم گرفتیم دوره‌های ویژه‌ای برای این عزیزان و همه معلمان در نظر بگیریم و یک اعتبار مخصوص نیز برای تهیه تبلت برای دانش‌آموزان دشتیاری اختصاص دادیم.