۰ نفر

کاهش دمای استان تهران

۱۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۶
کد خبر: 568595
کاهش دمای استان تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روند کاهش تدریجی دما طی پنج روز آینده و بارش پراکنده و تندباد موقت در برخی نقاط نیمه شمالی استان تهران از فردا (۱۴ مهر) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ مهر) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در نواحی غربی و جنوب غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

از فردا شب تا شنبه (۱۴ تا ۱۷ مهر) در بعضی ساعات افزایش ابر، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و در نیمه غربی و جنوب استان گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است. همچنین خیزش موقت گردوخاک در نیمه غربی و جنوبی استان و بارش پراکنده و تندباد موقت در پاره‌ای نقاط شمالی دور از انتظار نیست.

همچنینی طی پنج روز آینده روند کاهش تدریجی دما و در ارتفاعات بالای ۳۰۰۰ متر یخبندان موقت شبانه سطح زمین پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بود.

آسمان شهر تهران نیز فردا (۱۴ مهرماه) صاف، در بعدازظهر همراه با وزش باد و قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۵ مهرماه) نیز قسمتی ابری و در بعدازظهر همرا ه با وزش باد و گاهی نیمه ابری با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.