۰ نفر

مسافران برای ورود به هرمزگان باید کارت واکسن داشته باشند

۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴
کد خبر: 567734
مسافران برای ورود به هرمزگان باید کارت واکسن داشته باشند

جانشین رییس ستاد استانی مقابله در هرمزگان گفت: ورود مسافران به هرمزگان منوط به داشتن کارت واکسن است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی رئوفی عصر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و حضرت امام رضا (ع)، عنوان کرد: در دو ماه عزاداری محرم و صفر عزاداران ثابت کردن که در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگام هستند.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و در پیش بودن ماه ربیع ماه اعیاد و برگزاری جشن ها به ویژه جشن های عروسی رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیش از پیش برای جلوگیری از گسترش مجدد ویروس ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با افزایش واکسیناسیون عمومی و افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد شهرهای قرمز و نارنجی به صورت چشمگیری در حال کاهش است که ضروری است با تسریع در واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی این دستاورد مهم حفظ شود.

رئوفی، تصریح کرد: علما، روحانیون، نخبگان و اقشار تاثیر گذار جامعه مردم را در استقبال از واکسیناسیون ترغیب و تشویق کنند تا هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

وی افزود: ورود مسافر به هرمزگان منوط به تزریق دو دوز واکسن می باشد و مراکز اقامتی ملزم به پذیرش مسافرانی هستند که دارای کارت واکسن می باشند و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری بر این مهم نظارت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان؛ افزود: بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد مرکزی کرونا است و تحقق این مهم در کشور منوط به واکسیناسیون کامل فرهنگیان، دانش آموزان، خانواده ها و همه عوامل مرتبط با مدارس و ایجاد اطمینان خاطر در خانواده ها است.