۰ نفر

حضور سردار قاآنی در وزارت خارجه و تبریک به امیرعبداللهیان

۸ مهر ۱۴۰۰، ۰:۱۱
کد خبر: 566937
حضور سردار قاآنی در وزارت خارجه و تبریک به امیرعبداللهیان

سردار قاآنی با حضور در وزارت خارجه و تبریک به امیرعبداللهیان، جایگاه ویژه و قابل توجه وزارت امور خارجه در تامین منافع ملی کشور را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت امور خارجه، انتخاب حسین امیرعبداللهیان به سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

سردار قاآنی در این دیدار باگرامی داشت یاد و خاطره شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای وزارت امور خارجه، جایگاه ویژه و قابل توجه وزارت امور خارجه در تامین منافع ملی کشورمان را مورد تاکید قرار داد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور ارزشمند سردار قاآنی در وزارت امور خارجه،  به نقش بی بدیل سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم اشاره کرد و افزود: اگر نقش ویژه این شهید بزرگوار و قهرمان مبارزه با تروریسم و صهیونیسم نبود،  امروز منطقه ما شکل دیگری داشت. 

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: اگر داعش در سوریه و عراق موفق می شد،  امروز سراسر جهان با تروریسم و افراط گرائی مواجه بود.

امیرعبداللهیان نیروی قدس سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی را  سرباز بدون مرز خواند که سهم بزرگی در کمک به امنیت و صلح منطقه ای و جهانی دارد.

رییس دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با افتخار مسیر سردار صلح، حاج قاسم سلیمانی را در نهادینه سازی صلح و دوستی با کشورهای منطقه و مبارزه با تروریسم  دنبال خواهد کرد.

 چندی پیش نیز فرمانده کل ارتش در محل وزارت امور خارجه حضور یافت و با امیرعبداللهیان دیدار کرد.

وزیر امور خارجه در دیدار فرمانده کل ارتش دیپلماسی دفاعی را بخشی لاینفک سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و حضور مقتدرانه ارتش در عرصه‌های مختلف را علاوه بر تامین امنیت، پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه خواند.