۰ نفر

در شبانه روز گذشته؛

کاهش ۲.۹درصدی تردد در محورهای برون‌ شهری

۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲
کد خبر: 566150
کاهش ۲.۹درصدی تردد در محورهای برون‌ شهری

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور، از کاهش ۲.۹درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون‌شهری کشور در ۲۴ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۴۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.9 درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها، ۱۴ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ بامداد صورت گرفته است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع اعلام شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

آخرین گزارش وضعیت محورهای شمالی، از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) حکایت دارد. ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر محور مسدود شریانی و نیز رباط پشت بادام – بیاضه و رویان – بلده محور مسدود غیرشریانی گزارش شده اند.

محورهای شمشک – دیزین، اولنگ - شاهرود و پونل - خلخال محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شد.