۰ نفر

ماهیگیری پوتین در تعطیلات + عکس

۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹
کد خبر: 565968
ماهیگیری پوتین در تعطیلات + عکس

کرملین تصاویری ویدئویی از تعطیلات ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را در آغاز ماه جاری منتشر کرد. پوتین که تعطیلات خود را به همراه سرگئی شویگو وزیر دفاع در سیبری سپری کرد، در این تصاویر ماهیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این تصاویر مربوط به سفر اوایل سپتامبر ۲۰۲۱ ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به سیبری و پیاده‌روی و ماهیگیری توسط وی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در زیر یکی از ۲۰ تصویر منتشر شده توسط کرملین نوشته شده که پوتین پس از سفر کاری به شروق دور روسیه، برای چند روز در سیبری توقف کرد.

چند روز بعد و در میانه سپتامبر پوتین گفت که چند روز را در قرنطینه بود چون تعدادی از افرادی که جزو ملازمانش بودند کرونا گرفتند. وی همچنین مجبور شد سفرش به تاجیکستان را برای شرکت در نشستی امنیتی لغو کند.

پوتین برای بسیاری از روس‌ها جذاب است و پیشتر هم  تصاویری از وی در فضای مجازی منتشر شده که او را برهنه و با عینک آفتابی سوار بر اسب با در دست داشتن یک تفنگ شکاری و حتی به عنوان خلیان یک هواپیمای جنگنده نشان می‌دهد.

این بار تصاویر جذاب‌تر هستند و کرملین تصاویری از وی را منتشر کرده در حال ماهیگیری، از وسط یک چمنزار سرسبز می‌گذرد و با سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه که ملازم همیشگی او در تعطیلاتش است، صحبت می‌کند.

رییس جمهوری ۶۸ ساله روسیه دو دوز واکسن اسپوتنیک وی زده و کرملین گفته که وضعیت سلامت پوتین خوب است.