۰ نفر

علت افزایش شهریه برخی از رشته‌ های دانشگاه آزاد چیست؟

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
کد خبر: 564360
علت افزایش شهریه برخی از رشته‌ های دانشگاه آزاد چیست؟

سخنگوی دانشگاه آزاد در خصوص میزان افزایش شهریه دانشگاه آزاد، گفت‌:به طور کلی در روند افزایش شهریه روال خارج از عرفی نداشتیم و همچون سنوات قبل به طور میانگین تنها ۲۰ درصد افزایش شهریه وجود داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد در خصوص میزان افزایش شهریه دانشگاه آزاد  ، گفت: برای سال تحصیل جدید نیز افزایش شهریه همچون سنوات قبل به طور میانگین ۲۰ درصد خواهد بود.

وی ادامه داد:به طور کلی رشته‌ها، ورودی‌ها و واحد‌های دانشگاهی با هم متفاوت هستند از این رو برخی از رشته‌ها به طور کلی شهریه بالاتری نسبت به دیگر رشته‌ها دارند، این موضوع که گفته می‌شود افزایش شهریه دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جدید زیاد بوده است به این علت است که خود آن رشته به دلیل داشتن واحد‌های عملی و آزمایشگاهی همچون رشته های پزشکی نسبت به سایر رشته‌ها شهریه بالاتری داشته ومیزان افزایش شهریه آن نیز بیشتر نمود یافته است.

وی گفت:به طور کلی در روند افزایش شهریه روال خارج از عرفی نداشتیم و چنان سنوات قبل به طور میانگین تنها ۲۰ درصد افزایش شهریه وجود داشته است.

وی در مورد واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه گفت:کمتر از ده روز است که واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه آغاز شده است، اما این اطمینان وجود دارد که در کمتر از یک ماه روند واکسیناسیون دانشجویان تکمیل شود.

حیدری در مورد شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید گفت:امسال بنا بر اعلام ستاد کرونا شیوه آموزش تقریبا در تمامی رشته‌ها مجازی خواهد بود و با تکمیل فرآیند واکسیناسیون منتظر اعلام نظر ستاد کرونا برای تغییر شیوه آموزش می‌مانیم.

وی ادامه داد:اما با توجه به اینکه واکسیناسیون زودتر از آغاز امتحانات این دانشگاه تکمیل می‌شود احتمال برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری وجود دارد.