۰ نفر

شرایط و جزییات مصاحبه رشته های خاص ارشد اعلام شد

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶
کد خبر: 564331
شرایط و جزییات مصاحبه رشته های خاص ارشد اعلام شد

دستورالعمل برگزاری مصاحبه از رشته های دارای شرایط خاص آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰منتشر شد بر این اساس این آزمون به صورت تصویری و آن لاین برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر این اساس داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه به صورت برخط(آنلاین)، ملزم به داشتن وب کم، امکان برقراری صدا از طریق هدست یا میکروفون و اسپیکر سیستم هستند(در صورت امکان و ترجیحا از میکروفن و اسپیکر به دلیل برگشت صدا استفاده نشود و با هدست ارتباط برقرار شود).

جهت شرکت در مصاحبه به شیوه برخط(آنلاین) باید از لپ تاپ یا رایانه شخصی استفاده نمایید و در طول مصاحبه می بایست ارتباط صوتی و تصویری داوطلبان به طور کامل برقرار باشد.

همچنین استفاده از تلفن همراه در طول مدت مصاحبه ممنوع است اما در صورت قطع ارتباط پیش بینی نشده و الزام به تماس اضطراری تلفن همراه باید در دسترس باشد و به جز کلاس برخط (آنلاین) هیچ پنجره یا فایلی در صفحه رایانه فرد باز نباشد.

ساعت تخمینی آمادگی داوطلب برای برقراری ارتباط برخط(آنلاین) در کارت آزمون درج می شود و در صورت عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده امکان تکرار جلسه وجود نخواهد داشت و برای داوطلب غیبت لحاظ خواهد شد و داوطلبان باید بر اساس اعلام رییس هیات مصاحبه کننده و مبتنی بر پرسش های مطرح شده، نسبت به پاسخ گویی به سؤالات اقدام نمایند.

داوطلبان ملزم می باشند با اعلام اتمام مصاحبه از سوی رییس هیات مصاحبه کننده نسبت به خروج از جلسه مصاحبه و ترک سامانه اقدام نمایند. بدیهی است پیش از اعلام مبنی بر خروج از جلسه، داوطلب نباید نسبت به ترک جلسه مصاحبه یا خاموش نمودن میکروفن و دوربین دستگاه خود اقدامی انجام دهد.

مصاحبه به صورت آنلاین و تصویری مطابق زمان‌بندی اعلام شده در کارت آزمون برگزار می‌شود و داوطلبان موظفند به صورت آنلاین و تصویری در روز و ساعت تعیین شده حضور یابند.

چنانچه داوطلب نخواهد و یا نتواند ارتباط به شیوه آنلاین و تصویری را برای مصاحبه برقرار کند، به منزله غیبت و انصراف از مصاحبه تلقی می شود.