۰ نفر

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تقدیم رهبری می‌ شود

۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۴۳
کد خبر: 562966
سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تقدیم رهبری می‌ شود

در پنجمین نشست مشترک کار گروه جمع بندی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مقرر شد تا این سند پس از اصلاحات تقدیم رهبر معظم انقلاب شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، آخرین نشست مشترک کارگروه جمع بندی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف بررسی تعدادی از بندهای موارد ۹ گانه ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت ارتقای الگوی فوق با حضور آیت الله آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

آملی لاریجانی در این نشست با بیان اینکه متاسفانه جلسات بررسی ایرادات مجمع، تا حدی طول کشیده و باید به بررسی‌ها سرعت بخشید، گفت: انتظار و توقع از یک الگوی مناسب، این است که علاوه بر چارچوب‌ها و به اصطلاح شکل پیشرفت، به محتوای آن هم بپردازد و با طرح نظراتی محتوایی در باب عدالت، اقتصاد، سیاست، فرهنگ و خانواده و امثال آن، بدان غنا ببخشد.  
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت علاوه بر چارچوب‌های دینی و ارزش‌های اخلاقی و اسلامی،  طبیعتا باید از تحقیقات جدید و علم روز نیز بهره ببرد و هماهنگ و سازگار باشد.
بر اساس این گزارش پس از ارائه نظرها و پیشنهادی مطرح شده، در مورد سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کارگروه مجمع تشخیص مصلحت نظام، این سند پس از اصلاحات برآمده از آرا و نظرات ارائه شده و جمع بندی، به محضر مقام معظم رهبری تقدیم می‌شود.