۰ نفر

در کمیسیون آموزش مجلس مطرح شد؛

تصویب موادی از طرح اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس غیردولتی

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱
کد خبر: 561704
تصویب موادی از طرح اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس غیردولتی

عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش مجلس از اصلاح و تصویب مواد ابتدایی طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ محمدرضا احمدی عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه ۲۱ شهریور) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه بررسی شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

وی با بیان اینکه 3 ماده از طرح مذکور با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید افزود: ماده نخست این طرح درباره جلوگیری از تأسیس مدارس غیر مجاز در وزارت آموزش و پرورش بود همچنین ماده دوم این طرح نیز مربوط به قانوگذاری در خصوص سازمان متولی مهدهای کودک‌ از بهزیستی به وزارت آموزش و پرورش مطابق مطالبه رهبر معظم انقلاب است ضمن اینکه ماده 3 این طرح نیز در رابطه با اتخاذ رویه واحد در سیاستگذاری آموزش و پرورش عمومی است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: سایر مواد این طرح نیز که شامل 11 ماده می‌شود در جلسات آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.