۰ نفر

شلوغی جاده های مازندران به وقت عقب نشینی کرونا

۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۷:۵۸
کد خبر: 560644
شلوغی جاده های مازندران به وقت عقب نشینی کرونا

کرونا در مازندران اندکی عقب نشینی کرد اما خیز مسافران برای سفر پایان هفته به این استان کرونازده روند صعودی گرفته و تردد در راه‌ها پرحجم شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، اگرچه کرونا دلتا با همه اپیدمی و درگیری، چند روزی در مازندران فروکش و عقب نشینی کرده است اما خیل مسافران عازم سفر به مازندران در روزهای پایانی هفته رو به افزایش است.

آمارهای مرکز مدیریت راه‌ها و سامانه‌های هوشمند نشان از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به مازندران دارد و این حجم از سفرهای غیرضرور، سبب اوج گیری دوباره کرونا خواهد شد.

به رغم آنکه مازندران شرایط خوبی برای میزبانی و سفر ندارد و همچنان بخش‌های قابل توجهی از تخت‌های بیمارستانی در اشغال بیماران مبتلا به کرونا است، اما تجربه تلخ سفرهای غیرضرور پایان هفته در مازندران در حال تکرار است.

سید محسن هاشمی رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران درباره وضعیت تردد در محورهای استان گفت: در حال حاضر تردد در محور هراز مسیر در دو جهت آب اسک و شاهنداشت پرحجم و گاهاً نیمه سنگین و تردد در محدوده تونل سپاسد و بایگان نیز به صورت پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: همچنین تردد در محور کندوان مسیر جنوب به شمال محدوده‌های سیاه بیشه، پل زنگوله و هزار چم پرحجم و نیمه سنگین و مجلار پرحجم است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اظهار داشت: از نظر شرایط جوی نیز شاهد بارش خفیف باران در اکثر نقاط استان هستیم.

سفر غیرضرور برخی مسافران به مازندران در حالی است که اکنون هزار و ۱۱۰ بیمار در مراکز درمانی این استان بستری هستند و روز گذشته نیز ۱۳۰ بیمار جدید شناسایی شدند.