۰ نفر

مشکل زمین های فرهنگیان ورامین حل می شود؟

۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰
کد خبر: 560511
مشکل زمین های فرهنگیان ورامین حل می شود؟

سرپرست شهرداری ورامین گفت: وظایف شهرداری ورامین برای حل مشکل زمین‌های فرهنگیان کامل انجام شده است و صدور جواز این اراضی در انتظار تکمیل مدارک توسط تعاونی در اداره امور اراضی استان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بهزاد داوودی سرپرست شهرداری ورامین در خصوص آخرین وضعیت زمین های فرهنگیان اظهار کرد: تمام اقدامات لازم مد نظر جهت طرح پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان توسط شهرداری ورامین انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر کسب مجوز کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ جهاد کشاورزی باقی مانده است که باید توسط تعاونی پیگیری شود، این مهم هم با این که در حوزه اختیارات شهرداری نیست اما کارشناسان ما پیگیر این موضوع هستند.

سرپرست شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: پس از تصویب کمیسیون ماده ۵ و ابلاغ نقشه ها به شهرداری ورامین، شهرداری مطابق ضوابط و مقررات نسبت به درخواست صدور مجوز مالکان زمین ها رسیدگی می کند.

داوودی در پایان گفت: همه افرادی که به شهرداری ورامین مراجعه کردند گمان کرده اند که شاید شهرداری در این راستا کوتاهی کرده در حالی که شهرداری تمام اقدامات لازم را انجام داده و اسناد و ادله آن موجود است و ما منتظر ابلاغ نقشه ها به شهرداری ورامین هستیم.

تجمع مالکان زمین های فرهنگیان مقابل شهرداری ورامین

 روز گذشته جمعی از مالکان زمین های تعاونی فرهنگیان با تجمع مقابل شهرداری ورامین خواستار تسریع در حل مشکل تعاونی شدند.

مسئولان شهرداری ورامین با حضور در محوطه باز شهرداری در جمع آنان در خصوص آخرین وضعیت زمین ها توضیحاتی ارائه کردند و سپس معاون اداری، مالی و شهرسازی اهم موارد را به طور کامل برای مردم شرح داد.