۰ نفر

پیشنهاد تغییر شرایط اعمال محدودیت ترددهای شبانه

۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۷:۰۵
کد خبر: 560290
پیشنهاد تغییر شرایط اعمال محدودیت ترددهای شبانه

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تراکم ایجاد شده در وسایل حمل و نقل عمومی به دلیل اجرای محدودیت ترددهای شبانه، از درخواست تجدید نظر دراین باره خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جعفر تشکری هاشمی در پاسخ به این سوال که ممنوعیت تردد شبانه به حمل و نقل تهران چه ضرری وارد کرده است، گفت: ستاد ملی کرونا برای اینکه شب نشینی ها و ترددهای غیر ضروری شهری را در دوران شیوع کرونا کنترل کند، اقدام به ایجاد ممنوعیت تردد در ساعات پایانی شب کرد، ولی به نظر می‌رسد این ساعات نباید به وسایل حمل و نقل عمومی تسری پیدا می‌کرد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران ادامه داد: برخی از مردم به دلیل مشاغلی که دارند و عدم امکان استفاده از خودروی شخصی با ایجاد این ممنوعیت با محدودیت‌هایی در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مواجه می‌شوند.

تشکری هاشمی تاکید کرد: ایجاد محدودیت در استفاده از حمل و نقل عمومی باعث تجمع مردم در یک ساعات خاصی در وسایل حمل و نقلی می‌شود که به جای کنترل کرونا به تشدید شرایط بحرانی کرونایی کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: باید با ستاد ملی مقابله با کرونا صحبت شود که ساعات کار مترو و اتوبوسرانی را افزایش دهیم تا الزامی بر فشار به استفاده از حمل و نقل عمومی در ساعات خاص به وجود نیاید.