۰ نفر

فریب تبلیغات تورهای زمینی اربعین را نخورید

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۱۲
کد خبر: 560224
فریب تبلیغات تورهای زمینی اربعین را نخورید

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: فروش تور زمینی اربعین کلاهبرداری است و امسال حتی به سمت مقاصد مرز‌های چهارگانه با عراق هم بلیتی فروخته نمی‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ داریوش باقر جوان در بخش خبری ۲۰ درباره برخی تبلیغات صورت گرفته برای تور‌های اربعین ۱۴۰۰ گفت: مردم فریب تبلیغات تور‌های زمینی اربعین را نخورند، تمام تور‌های زمینی کلاهبرداری است.

او همچنین درباره آگهی‌ها و تبلیغات کاروان عتبات عالیات در ایام اربعین افزود: تمام تصمیمات در حوزه سفر‌ها و جا به جایی زائران در ایام اربعین تابع ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های ستاد مرکزی اربعین است، هر چند تصمیمات شناور است، اما تا این لحظه قرار نیست هیچ گونه تردد زمینی وجود داشته باشد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر این‌که مرز‌های زمینی مسافری ایران و عراق در این ایام بسته است، ادامه داد: به هیچ وجه فروش بلیت اتوبوس، سواری کرایه به عراق در ایام اربعین نداریم؛ هر گونه فروش بلیت به مقاصد عراق برای ایام اربعین غیرقانونی است و شرکت‌های حمل و نقل هیچ فروشی ندارند و اساسا امکان خروج از مرز‌ها وجود ندارد.