۰ نفر

مراکز خرید تهرانسر و چیتگر کدامند؟

۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبر: 559114
مراکز خرید تهرانسر و چیتگر کدامند؟

یکی از محبوبیت های شهر تهران مراکز خرید متنوع و رنگارنگ آن است. مراکز خرید متنوع تهران، برای هر نوع سلیقه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی است.

می‌توان گفت در تهران به تعداد سلیقه‌های مختلف مراکز خرید کوچک و بزرگ، لوکس و معمولی، گران و ارزان وجود دارد. در تهران هر فردی متناسب با روحیه و سلیقهٔ خود می‌تواند پاساژ مناسبی را پیدا کرده و در آن گشت و گذار کند و خاطره خوبی را در آن تجربه کند. این پاساژهای متنوع در کلیه محله‌های تهران وجود دارند. محله‌های تهرانسر و چیتگر نیز دارای انواع پاساژهای مختلف هستند که باعث رونق این محله ها شده است. برای اجاره آپارتمان چیتگر و اجاره آپارتمان تهرانسر به سایت دیوار سری بزنید و آگهی های متنوع آن را بررسی کنید.

محله تهرانسر

محله تهرانسر در منطقه ۲۱ شهرداری و در غرب تهران قرار دارد. این محله یکی از بهترین‌ها در بین محله‌های تهران بوده و در گذشته به دلیل خوش آب و هوایی شکارگاه درباریان قاجاری هم بوده است. تهرانسر به ۴ بخش تهرانسر شرقی، غربی، مرکزی و شمالی تقسیم می‌شود. وسعت محله باعث رونق زیادی در آن شده و آرامش محلی، امکانات مناسب شهری در کنار قیمت پایین، این محله را به یکی از مناطق خوش نام برای سکونت تبدیل کرده است. تهرانسر از جمله محله‌های جوان است که بافتی نسبتاً مدرن دارد. از پارامترهای این محله می‌توان به مراکز تفریحی و تعداد بالای مراکز خرید آن اشاره کرد.

مراکز خرید تهرانسر

در ادامه برخی مراکز خرید در محله تهرانسر بررسی می شود.

مرکز خرید پاویلیون تهرانسر

مرکز خرید پاویلیون در محله تهرانسر مرکزی قرار دارد. این مجتمع یکی از دوازده بازار و مراکز خرید محله و در خیابان گیتی‌نما واقع شده است. اینجا از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی گنجینه شادی و مجتمع تجاری امیر قرار دارد.

پاساژ الهام

پاساژ الهام یکی از مراکز خرید خوب تهرانسر است. تنوع کالا در این مرکز بسیار زیاد بوده و به راحتی نیاز اهالی را بر طرف می‌کند. در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لباس کودک و ..را تهیه کنید. از مزایای پاساژ الهام می‌توان به چند آتلیه، مزون لباس عروس و سالن زیبایی اشاره کرد. در این پاساژ اجناس با کیفیت خوب وقیمت مناسب عرضه می‌شود.

مجتمع تجاری الماس یک تهرانسر

مجتمع تجاری الماس یک تهرانسر از محبوب‌ترین مراکز خرید محله تهرانسر مرکزی به شمار می‌آید. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند میوه تره‌بار تهرانسر و دفتر خدمات پستی تهرانسر قرار گرفته است. پاساژ الماس مکانی خلوت و خوب برای خرید کردن با پرسنل خوش برخورد است. مسیر دسترسی به این مجتمع بلوار لاله، بعد از خیابان قباد جنوبی است.

مجتمع تجاری سینا

 این مجتمع در محله تهرانسر به آدرس تهرانسر، بلوار اصلی، خیابان گیتی نما، پلاک ۱۰۵قرار دارد.

مجتمع تجاری صدف

این مجتمع در محله تهرانسر به آدرس خیابان تهرانسر، نبش بلوار نیلوفر قرار دارد.

پاساژ رحیمیان

 این مجتمع یکی از چهار بازار و مرکز خرید در محله باشگاه نفت تهرانسر است. با توجه به نظر اهالی منطقه یکی از مراکز خرید خوب این منطقه به شمار می‌آید. این مجتمع در آدرس بلوار تهرانسر، نبش خیابان یازدهم قرار دارد.

محله چیتگر

چیتگر محله‌ای در شمال غرب و منطقه ۲۲ شهرداری تهران و یکی از بزرگ‌ترین محله‌های شهر تهران به حساب می‌آید. چیتگر به عنوان شهرکی جدید و مدرن معروف است. این محله از ساختمان‌های نوساز و برج‌های بلند قامت تشکیل شده و می تواند برای افراد علاقه مند به سرمایه‌گذاری در زمینه ساختمان‌های مسکونی، مراکز تفریحی و تجاری حائز اهمیت باشد. همچنین این منطقه به دلیل نزدیکی به جنگل و دریاچه چیتگر دارای آب و هوای بسیار دلپذیری است. محله چیتگر از شمال به اتوبان شهید همدانی، از شرق به بزرگراه آزادگان، از غرب به پیکان شهر و آزادشهر و از جنوب به آزاد راه تهران- کرج متصل می‌شود.

مراکز خرید چیتگر

در ادامه برخی مراکز خرید در محله چیتگر بررسی می‌شود.

بازار بزرگ ایران مال

ایران مال بی‌تردید یکی از بزرگترین و بی‌نظیرترین مراکز تجاری ایران است. این بازار در منطقه ۲۲ در بخش شمال دریاچه چیتگر واقع شده و بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه و جزو ۵ مال برتر دنیا شناخته می‌شود. این پروژهٔ عظیم شامل مراکز تجاری، تفریحی، ورزشی و امکانات زیادی است. به علاوه دو هتل ۵ ستاره نیز در این مجموعه وجود دارد. همچنین بازار بزرگ ایران مال، با الهام گرفتن از باغ ماهان کرمان، باغی را در خود جای داده که به باغ ایرانی معروف است. از جاذبه‌های این بازار بزرگ می‌توان به خرید از معروف‌ترین برندهای دنیا اشاره کرد. به همین دلیل قیمت اجناس در این مجتمع بالا است.  وجود این امکانات در کنار هم، ایران مال را به یکی از منحصر به فردترین و لوکس‌ترین مجتمع‌های تجاری تبدیل کرده است. مسیر دسترسی و ورود به ایران مال اتوبان خرازی است.

مجتمع تجاری بام لند                         

مجتمع تجاری- تفریحی بام لند تهران یکی از صدها جاذبه پایتخت است. این مجتمع شیک و مدرن در قسمت شرقی دریاچه چیتگر قرار دارد. بام لند دارای رستوران‌ها و فست فودها با برندهای مشهور و انواع غذاهای خوشمزه است. انواع فروشگاه‌های به نام  و واحدهای تجاری لوکس و لاکچری نیز در این مجتمع به ارائه محصولات خود می‌پردازند.این مجتمع  بهترین و جدیدترین برندهای دنیا را در خود جمع کرده است.همین امر سبب شده قیمت کالا در این مجتمع بالا باشد. بام لند دارای امکانات تفریحی و گردشگری بسیاری است. مسیر دسترسی به این مجموعه از خیابان هوانیروز و بلوار صدف با مترو و اتوبوس و تاکسی امکان‌پذیر است.

پاساژ پارامیس

پاساژ پارامیس در شرق دریاچه چیتگر قرار دارد. مجتمع تازه تاسیس پارامیس دارای کاربری مسکونی- تجاری است. واحدهای تجاری پارامیس در سه طبقه بوده که ۲۰۰ واحد تجاری را در خود جای داده است. میانگین قیمت در این مجتمع متوسط رو به بالا است. این مجتمع شیک و لوکس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان خود است. مسیر دسترسی به مجتمع تجاری پارامیس از میدان موج، بلوار کاشان و خیابان امیری صفت میسر است.

unnamed

 

مجتمع تجاری و اداری آرتمیس

مجتمع تجاری- اداری آرتمیس در مساحتی حدود ۴۰۰ هزار متر مربع در شمال دریاچه چیتگر قرار دارد. نام این مجتمع از اولین دریاسالار زن ایرانی گرفته شده و قرار است برای طراحی آن یک کشتی بزرگ در ساحل چیتگر احداث شود. رستوران‌های شیک و لوکس، سینماهای مدرن، شهربازی، سالن نمایش، پارکینگ هوشمند، مجموعه‌های ورزشی، هایپر مارکت، فودکورت و ...آرتمیس را به یک بخش خاص در منطقه چیتگر تبدیل کرده است. با توجه به امکانات، این مجتمع لاکچری از رنج قیمت بالایی برخوردار است.  نزدیک‌ترین دسترسی به مجتمع آرتمیس از میدان دریاچه است.

مرکز خرید طوبی

مرکز خرید طوبی در مجاورت پارک جنگلی و دریاچه چیتگر قرار دارد. همین امر جزء نقاط قوت پاساژ و رونق آن است. این مجتمع یکی از مکان‌هایی است که برای خرید و گردش پیشنهاد می‌شود. در مرکز خرید طوبی تعداد زیادی مغازه لوکس وجود دارد و قیمت‌ها نیز مناسب هستند. از امکانات فوق العاده این مجتمع می‌توان به آسانسور پانوراما، تالار پذیرایی شیک، واحدهای تجاری- اداری لاکچری، تهویه مطبوع و... اشاره کرد. از مهم‌ترین بخش‌های این مجتمع، هایپر مارکت بزرگ آن است. انواع فروشگاه‌های لوکس و برند ورزشی، کیف‌های چرمی، لوازم موسیقی، لوازم تزئینی، پوشاک، وسایل دکوری و .. نیز به چشم می‌خورد. برای دسترسی به مرکز خرید طوبی، می‌توان از بزرگراه آزادگان (پایین‌تراز شهرک گلستان) و بزرگراه علامه جعفری (بلوار کوهک)  استفاده کرد.