۰ نفر

تبلیغات معتبر کسب و کار شما با چاپ بروشور

۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰
کد خبر: 558737
تبلیغات معتبر کسب و کار شما با چاپ بروشور

کسب و کارها از روش های متنوعی برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند. چاپ بروشور یکی از راه های تبلیغاتی است که نقش بسیاری در اعتبار و فروش کسب و کارهای مختلف می کند.

امروزه از روش های بسیاری برای تبلیغات آنلاین استفاده می شود، اما با این حال تبلیغات فیزیکی جایگاه خود را همچنان در دنیای تبلیغات حفظ کرده است. صاحبان مشاغل اطلاعات مربوط به محصولات خود را در قالب بروشور (Brochure) به افراد ارائه می دهند. مشتریان از طریق بروشور اطلاعات جامعی از محصولات و فعالیت های مجموعه کسب می کنند و با کارایی آن ها آشنا می شوند.

چاپ بروشور چه کاربردی دارد؟

با چاپ و طراحی بروشور می توانید مسیر تازه ای در کسب و کار خود ایجاد کنید. شرکت های مختلف با چاپ بروشور این فرصت را دارند تا بیزینس و خدمات خود را به شکلی حرفه ای به دیگران معرفی کنند. باچاپ بروشور خدمات شما را در ابعاد گسترده تری برای دیگران تعریف می شود. مشخصات مر بوط به یک کالای خاص توسط بروشور ارائه می شود و مشتری پس از خواندن آن، می تواند درباره خرید محصول یا استفاده از خدمات تصمیم بگیرد. شیوه استفاده از محصول، خدمات، ماندگاری و نام برند از مشخصاتی است که در بروشور چاپ می شود. یکی از تفاوت های اصلی بروشور با کاتالوگ نیز همین است. بروشور به صورت تخصصی برای توضیح خدمات محصول ارائه می شود اما اطلاعات کلی یک سازمان و خدماتش در کاتالوگ چاپ و عرضه می شود.

در عصر تکنولوژی، بیشتر شرکت ها به تبلیغات آنلاین روی آورده اند و فراگیری این نوع تبلیغات در فضای وب، محبوبیت آن را بیشتر کرده است. با این حال، تبلیغات کاغذی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است و به لحاظ دسترسی آسان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع بروشور که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بروشور سه لت می باشد که از شش قسمت مجزا تشکیل شده است. اطلاعات و مشخصات محصول در این صفحات چاپ می شوند و نوع فعالیت شما را شرح می دهد.

صاحبان کسب و کار با چاپ بروشور نوع خدمات و فعالیت خود را به دیگران معرفی می کنند. هرچقدر شکل و طراحی بروشور شما جذاب تر باشد، مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. بروشورها علاوه بر موارد گفته شده، موضوعی خاص را نیز آموزش می دهند. همانطور که می دانید، روش استفاده از وسایل با یکدیگر متفاوت است. برای مثال، پس از خرید وسایل برقی، باید روش استفاده از آن را یاد بگیرید تا به درستی از آن استفاده کنید. بطور حتم نحوه کار تمام وسایل برقی با یکدیگر متفاوت است. بنابراین پس از خرید کالا نیاز به آموزش خواهید داشت و این اطلاعات از طریق بروشور به شما ارائه می شود.

بروشور (Brochure)، مشخصات کامل کالا یا محصول را به همراه نحوه استقاده آن توضیح می دهد. به طور کلی بروشور به یک سند چاپی اطلاق میشود که عکس ها و اطلاعات زیادی در مورد یک محصول، خدمات، مکان و در آن گنجانده شده باشد

سازمان ها و ادارات هرکدام باتوجه به نوع فعالیتشان از بروشور استفاده می کنند. کسب و کارها جهت برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان خود به یک ابزار قدرتمند نیاز دارند تا علاوه بر تبلیغات، اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به راحتی در اختیار آن ها قرار دهد. اطلاعاتی که در بروشور چاپ می شود به هدف فعالیت شما نیز بستگی دارد. چاپ بروشور فوری برای تبلیغات های گسترده بسیار کاربردی است. مشتریان شما با خواندن بروشور با اهداف و فعالیت ها آشنا می شوند و باعث اعتبار بیشتر برند خواهد شد. هنگامی که مشتریان در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، راحت تر به شما اعتماد می کنند.

اهمیت محتوا و طراحی بروشور

2طراحی بروشور یکی از شروط اساسی جذب مخاطب است. استفاده از طرح ها و رنگ های خاص در بروشور جذابیت آن را دوچندان می کند. کاغذ چاپ بروشور نیز در طراحی انتخاب می شود و بر شکل نهایی آن تاثیر بسیاری دارد. چاپ و طراحی بروشور در اندازه ها و ابعاد مختلفی انجام می شود و با استفاده از متریال باکیفیت بهترین نتیجه را دریافت می کنید. توجه داشته باشید که محتوای نوشته شده در بروشور بسیار حائز اهمیت است. محتوا باید مفید و مختصر باشد و اطلاعات جامعی به مخاطب ارائه دهد. ابزار تبلیغاتی بروشور می بایست جزئیات استفاده از کالا و خدمات را برای مشتری شرح دهد. بهتر است بروشور با معرفی شرکت و کسب و کار شما آغاز شود. پس از آن، مشخصات محصولی که قصد فروش آن را دارید در بروشور نوشته می شود. این اطلاعات باید خلاصه باشد تا امکان چاپ در فضای بروشور را داشته باشد. گلچینی از فعالیت ها و خدمات مهم کار شما جلوه خوبی در نظر خواننده خواهد داشت. یکی از جذابیت های بروشور تصاویر استفاده شده در آن می باشد. این تصاویر اگر واقعی و مربوط به حرفه خودتان باشد بسیار جذاب تر است و توجه مشتری را بیشتر جلب می کند. در انتخاب ابعاد تصاویر دقت زیادی به خرج دهید. هم چنین، مطالب نوشته شده باید خوانا باشند و این امر با یک پاراگراف بندی صحیح امکانپذیر خواهد شد. انسجام متن بروشور تصویر منظمی به مشتریان ارائه می دهد.

تعرفه چاپ بروشور

3

از روش های چاپ بروشور می توان به چاپ افست و چاپ دیجیتال اشاره کرد. چاپ دیجیتال بروشور ملزم به رعایت نکاتی است که نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد. قیمت طراحی بروشور با توجه به تاثیرگذاری آن بسیار مقرون به صرفه است. در واقع، بروشور برند، محصولات و خدمات شما را با کمترین هزینه به افراد معرفی می کند.  قیمت چاپ بروشور در مقایسه با دیگر ابزار های تبلیغاتی ارزان تر است و دسترسی به آن به مراتب آسان می باشد. نکته ای که باید به آن توجه شود این است که محتوا و طراحی مورد نظر شما باید قبل از چاپ تعیین شود. بهتر است در این مورد از با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

مجموعه چاپ قاصدک با بکارگیری دستگاه های چاپ حرفه ای، خدمات چاپ انواع مختلف بروشور را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.. خدمات چاپ بروشور تک لت و چند لت، چاپ بروشور در تیراژ بالا و تیراژ کم همگی در مرکز تخصصی چاپ قاصدک انجام می شود.