۰ نفر

محسنی‌اژه‌ای؛

نگاه وحدت‌ آفرین سران قوا به کاهش مشکلات مردم می‌ انجامد

۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۵۱
کد خبر: 557258
نگاه وحدت‌ آفرین سران قوا به کاهش مشکلات مردم می‌ انجامد

حجت الاسلام اژه‌ای گفت: امروز ضرورت دارد که برای رفع هرچه سریع‌تر مشکلات و گرفتاری‌های مردم، یک نوع هم‌افزایی کامل داشته باشیم و پیش از این هم با یکدیگر نشست داشته‌ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رییس قوه قضاییه عصر امروز شنبه ششم شهریورماه پس از جلسه سران قوا ضمن تشکر از کار جهادی و فشرده مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و رأی اعتماد به آنان اظهار کرد: امروز ضرورت دارد که برای رفع هرچه سریع‌تر مشکلات و گرفتاری‌های مردم، یک نوع هم‌افزایی کامل داشته باشیم و پیش از این هم با یکدیگر نشست داشته‌ایم، اما امروز این نشست‌ها معنا و مفهوم دیگری دارد و باید خروجی دیگری داشته باشد.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم که در تشخیص اولویت‌ها و هم‌افزایی و در جلوگیری از موازی‌کاری و نیز در انجام کار‌هایی که سریع‌تر برای مردم امیدآفرینی می‌کند، مسائل را در جلسات سران قوا دنبال کنیم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه نشست امروز آغاز خوبی برای این هدف بود، گفت: در اولین روز کاری و در روز شنبه این جلسه تشکیل شد و آنچه را در ذهن داشتم و امیدوار بودم، تداعی آن را دیدم و احساس کردم برخی موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته شد، موضوعات اساسی این مقطع زمانی است.

محسنی اژه‌ای با تأکید بر لزوم استمرار این جلسات تصریح کرد: این جلسات برای دید و بازدید نیست و جلسات کاری است و استمرار خواهد یافت و امیدواریم که خداوند هم عنایت کند و به این نگاه وحدت‌آفرین برکت بدهد و مردم نیز شیرینی و حلاوت این وحدت، همبستگی و تلاش را در آینده نزدیک مشاهده کنند.