۰ نفر

آسمانی صاف و آفتابی در اغلب شهرها تا پنج روز آینده

۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۵۴
کد خبر: 557214
آسمانی صاف و آفتابی در اغلب شهرها تا پنج روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در نیمه شرقی کشور در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا داریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ صادق ضیائیان در تشریح وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است.

وی افزود: امروز و فردا در برخی ساعات در نیمه شرقی کشور افزایش سرعت وزش باد، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفت هوا پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان اظهار کرد:‌ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در برخی ساعات وزش باد در نوار شرقی کشور داریم.

وی ادامه داد:‌امروز در ارتفاعات مازندران، گلستان و خراسان شمالی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده داریم و این شرایط جوی در دو روز آینده در ارتفاعات مازندران و شرق استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، رگبار پراکنده در ارتفاعات مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه وکمینه دما فردا در تهران 33 و 23 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 10 درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.