۰ نفر

در بازدید رییس جمهور از بیمارستان کرونایی اهواز انجام شد؛

دستور رییسی برای رفع فوری کمبودهای درمانی خوزستان

۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹
کد خبر: 556856
دستور رییسی برای رفع فوری کمبودهای درمانی خوزستان

رییس جمهور در دومین برنامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان صبح جمعه از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان رازی اهواز بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، آیت الله سید ابراهیم رییسی در این بازدید که از سوی وزیر کشور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراهی می شد نسبت به رفع فوری کمبودهای درمانی و بیمارستانی اعم از افزایش تخت های بیمارستانی، تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین تامین نیازمندیهای بخش مراقبتهای ویژه دستوراتی به وزیر بهداشت صادر کرد.
رییس جمهور همچنین در بیمارستان رازی اهواز به وزیر کشور دستور داد برای استفاده بیش از پیش از ظرفیت مراکز درمانی نیروهای مسلح برای بستری بیماران کرونایی، پیگیریهای لازم را بعمل آورد.
آیت الله رییسی در این بازدید از کادر بهداشت و درمان و همچنین طلاب مستقر در بیمارستان رازی اهواز که بصورت جهادی پای کار مبارزه با بیماری آمده بودند تقدیر و تشکر کرد.
رییس جمهور همچنین با حضور در جمع خانواده های بیماران در محوطه بیمارستان و همچنین در دیدار با بیماران بستری در بخش های مختلف، پیگیر مشکلات آنان شده و دستورات ویژه ای را ابلاغ کرد.
آیت الله رییسی صبح امروز بلافاصله پس از ورود به اهواز با حضور در یکی از کارگاه های طرح جمع آوری فاضلاب شهر اهواز از بخش های مختلف این کارگاه و اقدامات در دست انجام برای حل مشکل فاضلاب شهر بازدید کرد و در گفت و گو با مسئولان و کارکنان این کارگاه در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.
در این بازدید، گزارش کاملی از مراحل مختلف این پروژه اعم از ساخت تونل، ایستگاههای پمپاژ و ... به رییس جمهور ارائه شد و با بررسی موانع پیش رو و الزامات تسریع در پیشرفت پروژه، مقرر گردید در جلسه شورای اداری استان در این خصوص تصمیم‌گیری شود.