۰ نفر

نخستین نشست مشترک وزارتخانه‌ های بهداشت و امورخارجه برگزار شد

۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹
کد خبر: 556720
نخستین نشست مشترک وزارتخانه‌ های بهداشت و امورخارجه برگزار شد

نخستین نشست مشترک وزارت‌خانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه درباره واکسن کرونا با حضور امیرعبداللهیان و عین‌اللهی برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز نشست مشترک وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه با حضور مسئولین سازمان‌های ذیربط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه و بانک‌مرکزی در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

این نشست در ادامه اقدامات گسترده وزارت امور خارجه برای واردات واکسن و همکاری نزدیک با مراجع تخصصی حوزه بهداشت و درمان در این خصوص، و با هدف تسریع هرچه بیشتر واردات و تنوع بخشی، و بر اساس برنامه اعلام شده از سوی حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری نخستین نشست کاری وی در حوزه واکسن کرونا برگزار شد .

حسین امیر عبداللهیان در این نشست ضمن تشریح اقدامات گسترده صورت گرفته از سوی وزارت خارجه و تقدیر از زحمات محمد جواد ظریف در این خصوص، آمادگی کامل وزارت امور خارجه برای بکار گیری همه امکانات ستاد و صف برای تسریع تامین واکسن از منابع خارجی را مورد تاکید قرار داد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست با قدردانی از تلاش های انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در حوزه تامین واکسن،  بر ضرورت تشدید همکاری‌ مجموعه های مرتبط در این حوزه و در این شرایط بحرانی تاکید کرد.