۰ نفر

فرمانده کل سپاه: به دشمن برای واردات واکسن اعتماد نداریم

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲
کد خبر: 555662
فرمانده کل سپاه: به دشمن برای واردات واکسن اعتماد نداریم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با تمام توان برای مقابله با کرونا در صحنه هستیم،گفت: از کشور‌های قابل اعتماد واکسن وارد می‌شود و با تلاش برای تامین واکسن داخلی، تولید آن در کشور افزایش می‌یابد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسین سلامی فرمانده کل سپاه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه در ابتدای شیوع بیماری کرونا قدرت‌های مدعی در پیشرفت‌های پزشکی تا آستانه فروپاشی رفتند، اظهار داشت: علیرغم شرایط تحریم ظالمانه و عملیات روانی دشمنان با آغاز شیوع کرونا‌، ما به سرعت به کمبود‌ها و نقص‌ها غلبه کردیم.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه ما از هر بحرانی با هر میزان مقیاسی عبور می‌کنیم، حال این بحران جنگ باشد یا تحریم اقتصادی یا حوادث غیر مترقبه یا بیماری ناشناخته افزود: دشمن ما به را حتی مردم ‌از پول‌های خودمان محروم کرد و نگذاشتند نیاز‌های اساسی پزشکی را تامین کنیم با این وجود توانستیم بر ظرفیت داخلی تکیه کنیم.

وی افزود: دشمنان هدفشان این بود که برای کمک به سمت دشمن دست دراز کنیم، اما ما به آنان بی‌اعتماد هستیم و نمی‌توانیم سلامت جامعه را به آنان بسپاریم و این در شرایطی است که آنان از سلاح بیولوژیک علیه مردم ما استفاده می‌کنند و در این شرایط براساس اصل استقلال عمل می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه گفت: کادر درمان در خط مقدم یک جبهه خطرناک قرار دارند، اما با فداکاری در صحنه ایستاده‌اند و نمایشی از آزمون ستایش برانگیز و قابل تحسین و ماندگار را به رویت همه رسانه ها و با ثبات قدم خود نظام سلامت کشور را پایدار نگه داشته اند. با ابتکار و گذشت کادر درمان و همکاری نیرو‌های مسلح تلاش می‌کنیم از این موج بیماری عبور کنیم