۰ نفر

قرص ماشین ظرفشویی فینیش و فیری اصل؛ خرید و قیمت

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۷
کد خبر: 555337
قرص ماشین ظرفشویی فینیش و فیری اصل؛ خرید و قیمت

شاید برای بسیاری از افراد به‌خصوص کسانی که مشغله کاری بسیار زیادی دارند، شستن ظرف‌ها یکی از وقت‌گیرترین و البته ناخوشایندترین کارهای دنیا باشد. همین موضوع باعث شده است که ماشین و قرص ظرفشویی به یکی از وسایل ضروری در خانه تبدیل شود. برای شستن ظرف‌ها با این ماشین نمی‌توان از مایع‌های ظرفشویی معمولی استفاده کرد و نیاز به قرص ظرفشویی یا دیگر شوینده‌های مخصوص ماشین وجود دارد. با توجه به بالا رفتن قیمت قرص ظرفشویی مسئله اینجا است که بهترین قرص ماشین ظرفشویی چیست و چه قرصی برای ماشین شما مناسب است؟

1

قبلا در یک مقاله در سایت اقتصادآنلاین، به معرفی و بررسی 4 برند قرص ماشین ظرفشویی پرداختیم. در آن مقاله خواندیم که: بدون شک خرید بهترین قرص ماشین ظرفشویی اصل و اورجینال برای دارندگان ماشین ظرفشویی از ضروریات مهم به شمار می آید. چرا که این دستگاه یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه می باشد و مراقبت از سلامتی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین کارشناسان بارها در مورد عوارض جبران ناپذیر استفاده از قرص های تقلبی هشدار داده اند و خرید قرص های اصل را از فروشگاه های معتبر بسیار مهم می دانند. حال در این مقاله قصد تکمیل و آپدیت اطلاعات موجود در مقاله قبل را داریم؛ پس حتما با ما همراه باشید.

دلایل خرید قرص ماشین ظرفشویی

اگر از کسانی که تجربه شستشوی ظروف با ماشین را دارند بپرسید، حتما متوجه خواهید شد که قرص ظرفشویی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شستن ظروف با این ماشین است. قرص ظرفشویی سرعت شستشوی ظرف‌ها را بسیار بالا می‌برد و به‌خوبی در آب حل می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید حتی ظرف‌هایی با چربی‌ها و آلودگی‌های خشک‌شده را نیز در ماشین بشویید. به‌علاوه دیگر نگران باقی ماندن اثرات پودرهای شستشو بر روی ظروف نخواهید بود.

علاوه بر این قرص ظرفشویی بوی بد ظروف را از بین می‌برد. وجود ماده جلا دهنده در این قرص‌ها باعث می‌شود که ظرف‌ها به‌خوبی خشک شوند و لک شستشو روی آن‌ها باقی نماند. اگر بخواهیم قیمت قرص ظرفشویی را با دیگر محصولات شوینده مخصوص ماشین مقایسه کنیم، باید بگوییم که در درازمدت خرید قرص ظرفشویی بسیار به‌صرفه‌تر است. چراکه شرکت‌های بزرگ معمولا این قرص‌ها را در بسته‌بندی‌هایی با تعداد بالا می‌فروشند و قیمت مناسبی را برای آن تعیین می‌کنند.

2

انواع قرص ماشین ظرفشویی

قرص ظرفشویی را می‌توان با توجه به نوع مواد به‌کاررفته در آن به انواع مختلفی تقسیم کرد. به‌عنوان‌ مثال برخی قرص‌ها ماده جلا دهنده دارند اما بعضی دیگر برای خشک‌کردن و براق کردن ظرف‌ها نیاز به قرص‌های جلا دهنده جداگانه خواهند داشت. همچنین بعضی از آن‌ها قدرت پاک‌کنندگی بیشتری دارند و به همین دلیل می‌توان همه انواع ظروف را با آن‌ها شست. در ادامه با تعدادی از برندهای معروف قرص ظرفشویی آشنا می‌شویم که علاوه بر ارائه بهترین کیفیت، قیمت خوبی را نیز به شما پیشنهاد می‌دهند.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش (Finish)

قرص فینیش یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار است. برند فینیش (Finish) بیش از 5 دهه است که در زمینه تولید انواع قرص ماشین ظرفشویی و دیگر محصولات مربوط به ظرفشویی فعالیت می‌کند. همین تجربه حضور دیرینه در این بازار باعث شده که قرص ظرفشویی فینیش به‌عنوان یکی از بهترین قرص‌های ماشین در کشورهای مختلف جهان شناخته شود. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های قرص فینیش این است که می‌تواند با انواع برندهای ماشین ظرفشویی مثل بوش، سامسونگ و ال‌جی سازگاری داشته باشد.

جهت مشاهده قیمت قرص ماشین ظرفشویی فینیش با تخفیف ویژه به سایت نی نی بازار مراجعه کنید.

3

قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy)

قرص فیری یکی از پرفروش‌ترین انواع قرص‌ ماشین ظرفشویی است که طرفداران زیادی دارد. این قرص دارای قدرت چربی زدایی و پاک‌کنندگی بالایی است. همچنین وجود نمک در انواع قرص ظرفشویی فیری (Fairy) باعث حفظ سلامت ماشین ظرفشویی، جلوگیری از رسوب آلودگی‌ها و کاهش سختی آب می‌شود. این نمک همچنین به قرص خاصیت جلا دهندگی نیز می‌بخشد و پس از شست‌وشو ظرف‌ها را تمیز و درخشان می‌کند. خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری به همه‌کسانی که به تمیزی ظرف‌های خود اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود.

جهت مشاهده لیست انواع قرص‌های Fairy به صفحه قرص ماشین ظرفشویی فیری نی نی بازار مراجعه کنید.

4

قرص ماشین ظرفشویی پریل (Pril)

قیمت قرص ظرفشویی پریل در مقایسه با فیری و فینیش مناسب‌تر است اما ازنظر کیفیت شستشو چیزی از رقیبان خود کم ندارد. قرص ماشین ظرفشویی پریل ظروف را به‌طور کامل خشک می‌کند و همه آثار چربی و آلودگی را از روی ظروف از بین خواهد برد.

قرص ظرفشویی هوم پلاس (Home Plus)

قرص ظرفشویی هوم پلاس نیز دارای قیمت و کیفیت مناسبی است. قرص‌های این شرکت می‌توانند لکه‌ها و چربی‌ها را به‌طور کامل از بین ببرند. این قرص‌ها همچنین با داشتن خاصیت ضد رسوب از رسوب چربی‌ها و باقیمانده‌های غذا در ماشین و ایجاد آسیب در آن جلوگیری خواهند کرد.

قیمت قرص ظرفشویی و عوامل موثر بر آن

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت قرص ماشین ظرفشویی، برند تولیدکننده آن است. به‌عنوان ‌مثال اگر قصد خرید از برندهای خارجی فینیش و فیری را داشته باشید، باید هزینه بیشتری بپردازید. علاوه بر این قابلیت‌های قرص نیز بر روی قیمت آن اثرگذار خواهد بود. قرص ماشین ظرفشویی ممکن است به‌صورت تک منظوره یا چندمنظوره عرضه شود. قرص‌های تک منظوره معمولا فقط ظرف‌ها را می‌شویند و آن‌ها را خشک می‌کنند. برای درخشندگی ظروف و حفاظت از ماشین ظرفشویی باید از محصولات دیگری در کنار آن‌ها استفاده کنید. در مقابل قرص‌های چندمنظوره علاوه بر تمیز کردن کامل ظروف، سلامت ماشین ظرفشویی را نیز حفظ می‌کنند.

خرید قرص ظرفشویی از نی نی بازار

برای خرید قرص ظرفشویی دیگر نیازی نیست که از خانه بیرون بروید؛ بلکه می‌توانید به این صفحه سایت نی نی بازار مراجعه کرده و بهترین محصولات را با قیمتی کاملا مناسب خریداری کنید. محصولات ما همگی دارای ضمانت اصالت کالا هستند و کیفیت آن‌ها تاییدشده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید قرص ماشین ظرفشویی از نی نی بازار، ارسال بسیار سریع آن است. علاوه بر آن اگر نمی‌دانید که کدام قرص برای ماشین ظرفشویی شما مناسب است یا قیمت قرص ظرفشویی کدام برند بهتر است، می‌توانید از خدمات تخصصی مشاوره تیم حرفه‌ای و باتجربه‌ی ما استفاده کنید.

منبع: نی نی بازار