۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد؛

پلمب ۲۵۰واحد صنفی متخلف از دستورالعمل های تعطیلی کرونایی در تهران

۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
کد خبر: 555175
پلمب ۲۵۰واحد صنفی متخلف از دستورالعمل های تعطیلی کرونایی در تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در تعطیلات سراسری (۲۵ الی ۳۰ مرداد ماه) که به منظور کاهش شیوع ویروس کویید ۱۹ انجام شد، ۲۵۰ واحد صنفی متخلف که دستورالعمل های این دوره را رعایت نکرده بودند، در سطح پایتخت پلمب شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار "حمید هداوند" با اشاره به اینکه در تعطیلات مذکور تنها صنوف گروه یک مجاز به فعالیت بودند، گفت: گشت‌های تلفیقی متشکل از نماینده اماکن و اصناف تشکیل و بازدیدهای هدفمند و دقیقی انجام شد که منجر به پلمب ۲۵۰ واحد صنفی متخلف شد.

این مقام انتظامی پایتخت در عین حال خاطرنشان کرد: اصناف و اماکن در پیک پنجم کرونا نیز همانند پیک اول دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و همکاری و تعامل خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه فاتب در راستای انجام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همه توان و تلاش خود را در حوزه انتظامی، ترافیکی و اماکن به کار بسته است، گفت: بدون شک اعمال و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در شرایط فعلی امری مهم و لازم الاجرا است و انتظار ما از مردم نیز همراهی و همکاری در این خصوص است.
هداوند تاکید کرد: رعایت ملاحظات بهداشتی، از جمله مواردی که از سوی رسانه‌ها، ستاد مقابله با کرونا و دیگر کارشناسان اعلام می‌شود، ضامن سلامتی ماست و باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.