۰ نفر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا پاسخ داد؛

ممنوعیت سفر، سفرهای جاده ای را چقدر کاهش داد؟

۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۹
کد خبر: 555132
ممنوعیت سفر، سفرهای جاده ای را چقدر کاهش داد؟

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش چشمگیر سفرهای بین‌شهری در سراسر کشور خبر داد و آمار تردد در برخی از محورهای اصلی را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی، با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت سفر در سراسر کشور گفت: از زمان اجرای طرح ممنوعیت سفر در جاده‌های سراسر کشور تا صبح امروز شاهد کاهش چشمگیر میزان تردد در جاده‌های سراسر کشور بودیم به طوریکه در مجموع کل تردد در کشور و در مقایسه با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سال قبل ۴۸ درصد کاهش داشته است.

وی به میزان کاهش تردد در برخی از جاده‌ها و محورهای اصلی کشور نیز اشاره کرد و گفت: در آزادراه رشت - قزوین، آزادراه تهران- شمال و جاده چالوس شاهد کاهش ۸۰ درصدی تردد بودیم. همچنین میزان تردد در آزادراه تهران - قم و محور تهران-مشهد نیز کاهشی ۷۰ درصدی داشته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تردد در جاده فیروزکوه نیز کاهشی ۵۰ درصدی داشته است، گفت: در محور قم - اصفهان کاهش ۶۲ درصدی تردد به ثبت رسیده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از همراهی مردم در اجرای این طرح نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مردم نیز همراهی خوبی با پلیس داشتند و تنها در ساعات اولیه اجرای این طرح و آن هم در چند نقطه شاهد ترافیک بودیم و پس از آن ترددها کاهش یافت. هم اکنون نیز در تمام نقاط اجرای طرح ممنوعیت وضعیت عادی است.