۰ نفر

سامانه واکسیناسیون کرونا برای دریانوردان باز شد

۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۰
کد خبر: 553064
سامانه واکسیناسیون کرونا برای دریانوردان باز شد

دبیر انجمن صنفی دریانوردان با اعلام اینکه سامانه نوبت دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای دریانوردان باز شده است، جزییات ثبت نام آنان در این سامانه را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، طبق اعلام سازمان بنادر و دریانوردی، سامان رضایی در مورد نحوه ثبت نام دریانوردان در سامانه واکسیناسیون کرونا، اظهار کرد: دریانوردان می توانند از امروز با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دبیر انجمن صنفی دریانوردان افزود: بر اساس هماهنگی و پیگیری های وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی با وزارت بهداشت، اسامی و اطلاعات ۸۵ هزار دریانورد اعم از دریانوردان اقیانوس پیما، دریانوردانی که سفرهای ساحلی انجام می دهند و نیز کارکنان حوزه دریایی، در سامانه مربوط به وزارت بهداشت بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه شرط سنی برای دریانوردانی که اسامی آنها در سامانه وزارت بهداشت بارگذاری شده لحاظ نخواهد شد، ادامه داد: دریانوردان واجد شرایط با مراجعه به سامانه یاد شده، اطلاعات خود نظیر کد ملی، شماره تماس، شهر محل تزریق واکسن و سایر اطلاعات تکمیلی را وارد می کنند .

رضایی خاطر نشان کرد: دریانوردان  ابتدا نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام می کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خود، پیامک زمان و محل مراجعه برای تزریق واکسن کرونا به شماره همراه آن ها ارسال می شود.