۰ نفر

الکل و مواد شوینده نخرید! خط تولید دستمال های آنتی کرونا افتتاح شد

۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۱
کد خبر: 552650
الکل و مواد شوینده نخرید! خط تولید دستمال های آنتی کرونا افتتاح شد

برای اولین بار در دنیا دستمال هایی با استفاده از تکنولوژی نانو به بازار ایران آمده که برای استفاده از آن تنها کافیست کمی آن  را فقط مرطوب کنید! شاید تعجب کنید ولی این دستمال نانو بدون ذره ای مواد شوینده قادر به از بین بردن انواع قارچ، باکتری، ویروس و البته کوید 19 می باشد.

مهم تر از همه اینکه در شرایط ویژه ی امروزی و با اوج گرفتن بیماری کرونا استفاده از الکل، مواد ضدعفونی و مواد شوینده بسیار بیشتر از قبل رواج پیدا کرده و این خود یک زنگ خطر برای سلامتی شما محسوب می شود.

اگرچه مواد ضدعفونی کننده می توانند از ما در برابر ویروس کرونا محافظت کنند اما خطراتی که در دراز مدت ایجاد می کنند با توجه به طولانی شدن همه گیری ویروس کمی نگران کننده است.

استفاده از دستمال های مرطوب آنتی باکتریال نیز به دلیل اینکه به سرعت خشک شده و خاصیت خود را از دست می دهند نیز مقرون به صرفه نیست.

الکل و مواد ضدعفونی کنند را فراموش کنید!

 اما خبر خوب اینکه دستمال ضدعفونی کننده نانوکلین به کمک شما آمده تا بتوانید استفاده از مواد شیمیایی را به حداقل برسانید.

شما می توانید برای ضدعفونی کردن سطوح یا خریدهایتان با استفاده از دستمال های نانو کلین و تنها با مرطوب کردن آن، فرآیند ضدعفونی را به خوبی و با اطمینان خاطر انجام دهید.

نانو ذرات قفل شده در میان الیاف این دستمال به صورت غیر فعال یا اصطلاحا خواب می باشند که برای فعال و بیدار کردن آنها فقط نیاز به مقداری رطوبت آب است. به این صورت که با کمی نمناک کردن دستمال یا سطح مورد نظر، خاصیت ضد عفونی کنندگی دستمال فعال شده و ضمن گردگیری و نظافت سطوح، عمل ضدعفونی هم صورت می گیرد.

این دستمال ها قابلیت چندین بار استفاده پس از شستشو را داشته و میتواند علاوه بر نظافت و گردگیری، سطح مورد نظر را تا 99% ضد عفونی کنند.

نتایج تست این دستمال بر روی ویروس کرونا نیز توسط آزمایشگاه سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته است.

22222

رونمایی از یک اختراع پر کاربرد

مراسم رونمایی از دستمال های نانوکلین که برای اولین بار در ایران تولید و ثبت جهانی شده است با حضور دکتر علی‌اصغر نجیمی، رئیس گروه صنعت ستاد نانو در محل کارخانه شرکت نرمدیس کالا برگزار شد.

دکتر نجیمی ضمن تمجید از تولید این اختراع برای اولین بار در جهان تاکید کرد که نانوکلین موفق به اخذ تمامی مجوزهای لازم شده است.

لازم به ذکر است که نشاندن مواد آنتی‌باکتریال روی پارچه‌های بی‌بافت، فناوری خاصی را می‌طلبد که محققان ایرانی موفق به انجام آن شده اند.

هم اکنون به دنبال پیک پنجم کرونا، این دستمال ها با شرایط منحصر به فردی در اختیار مراکز بهداشتی، ادارات و عموم مردم قرار می گیرد. برای دریافت مشاوره با شماره 02122510791 تماس گرفته و یا به سایت نانو کلین مراجعه نمایید.