۰ نفر

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد؛

بررسی پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته ای کشور

۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۶
کد خبر: 550316
بررسی پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته ای کشور

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا، از برگزاری هجدهمین جلسه این قرارگاه به ریاست وزیر کشور در روز سه شنبه برای بررسی پیشنهاد اخیر وزیر بهداشت مبنی تعطیلی دو هفته ای کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بابک دین‌‌پرست دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا، از برگزاری هجدهمین جلسه این قرارگاه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی، در روز سه شنبه 12 مرداد ماه جاری در محل وزارت کشور برای بررسی پیشنهاد اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تعطیلی دو هفته ای کشور خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با اعلام این خبر، گفت: در هجدهمین جلسه قرارگاه که به ریاست فرمانده قرارگاه عملیاتی برگزار خواهد شد، گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین شرایط شیوع بیماری و روند کنترل بیماری، واکسیناسیون و درمان بیماران ارائه می گردد.

وی ادامه داد: در جلسه فردای قرارگاه عملیاتی، همچنین پیشنهاد وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تعطیلی دو هفته ای کشور برای کنترل مؤثر روند شیوع سوشه جدید بیماری کرونا، از ابعاد مختلف، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرد.