۰ نفر

یک مقام مسئول تشریح کرد؛

نحوه ثبت نام استادان دانشگاه آزاد برای واکسیناسیون

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱
کد خبر: 549579
نحوه ثبت نام استادان دانشگاه آزاد برای واکسیناسیون

سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد درباره روند واکسیناسیون گروه آموزشی این دانشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، همایون رستگارزاده، سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی، درباره نحوه ثبت نام واکسیناسیون استادان، کارکنان آموزشی و دانشجویان دانشگاه آزاد، اظهار کرد: برای واکسیناسیون گروه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعات اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان براساس سامانه آموزشیار دانشگاه جمع آوری و وارد سیستم شده است.

او ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، واکسیناسیون دانشجویان و استادان این دانشگاه تا ۱۵ آبان پایان می یابد و پس از آن سایر بخش‌های دانشگاه در آموزش عالی در این مراکز واکسینه می شوند.

رستگارزاده افزود: دانشگاه پس از برنامه‌ریزی‌های لازم از طریق پیامک در ابتدا از اعضای هیئت علمی سپس کارکنان و دانشجویان دعوت می‌کند تا در مراکز برای انجام واکسیناسیون حضور پیدا کنند.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون فقط مخصوص اعضای هیات علمی نیست، بیان کرد: نیروهای حق التدریس و سایر کارکنان دانشگاه نیز در اولویت واکسیناسیون قرار دارند.

سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد تصریح کرد: ۲ سامانه برای واکسیناسیون فعال است که یکی سامانه وزارت بهداشت و دیگری سامانه های دانشجویان و استادن دانشگاه آزاد (ساجد) است تا مخاطبان برای انجام واکسیناسیون بتوانند در نزدیکی محل زندگی خود، وقت بگیرند.