۰ نفر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد؛

پیش بینی ۱۰۰هزار دز واکسن‌ برای کارکنان حمل و نقل عمومی پایتخت

۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۴۶
کد خبر: 549315
پیش بینی ۱۰۰هزار دز واکسن‌ برای کارکنان حمل و نقل عمومی پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۱۰۰هزار دز واکسن برای خانواده بزرگ حمل و نقل پیش بینی شده گفت: مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه یکی از بهترین مراکز واکسیناسیون در معاونت حمل و نقل است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه سید مناف هاشمی با اشاره به بازدید خود از مراکز واکسیناسیون شرکت اتوبوسرانی، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سازمان تاکسیرانی و بوستان ولایت گفت: زحمات زیادی بر دوش همکاران در شرکت بهره برداری متروی تهران بود و انتظار داشتیم خیلی زودتر واکسیناسیون آنها انجام می شد اما با توجه به محدودیت هایی که در خصوص واکسن در کشور وجود دارد از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که این تصمیم را گرفتند؛ تشکر و قدردانی می کنم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: اولویت اول واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسیرانان، رانندگان اتوبوس، پایانه ها و راهبران مترو است که بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

وی گفت: بخش دیگری از همکاران ما که با مردم در ارتباط هستند هر زمان که وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و شهر سالم شهرداری تهران، حراست و بازرسی به این نتیجه برسند که کارکنان دیگری که بیشتر در معرض ارتباط با مردم هستند؛ واکسینه خواهند شد.

معاون شهردار تهران افزود: تعدادی از کارکنان بخاطر شرایط سنی بخصوص در تاکسیرانی و اتوبوسرانی قبلا واکسینه شده اند و امیدواریم با این اقدام شاهد قطع زنجیر انتقال باشیم.

هاشمی از راه اندازی مرکزی جدید واکسیناسیون برای شهروندان در منطقه پنج خبر داد و افزود: بعد از پایان واکسیناسیون همکارانمان در حوزه حمل و نقل پنج مرکز واکسیناسیون را در اختیار وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی قرار خواهیم داد تا افراد در حوزه های دیگر شهروندی هم بتوانند از این مراکز استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ما آمادگی خود را برای پشتیبانی و حمایت از ۱۰ مرکز با تمامی امکانات اعلام کردیم اما با تمام محدودیت هایی که داشتند در حال حاضر با همین چند مرکز نظر موافقت شد.