۰ نفر

دانشجو معلمان هم واکسن می زنند؟

۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۴۰
کد خبر: 549200
دانشجو معلمان هم واکسن می زنند؟

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، از واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه علیه بیماری کووید-۱۹ در سطح مراکز و پردیس های سراسر کشور از عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پرویز انصاری راد، معاون دانشجویی دانشگاه، از واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه علیه بیماری کووید-۱۹ همزمان با معلمان سراسر کشور سخن گفت و افزود: طبق توافق به عمل آمده با وزارت بهداشت، دانشجو معلمان این دانشگاه از روز پنج شنبه 7 مرداد ماه جاری واکسینه می شوند.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر تلاش این دانشگاه به منظور تسهیل ایجاد بستر مناسب برای ارائه آموزش های حضوری به دانشجو معلمان، تصریح کرد: فرآیند واکسیناسیون دانشجو معلمان بر اساس استان محل خدمت در آموزش و پرورش انجام می شود .

این مقام مسؤول، خاطر نشان کرد: با اجرای طرح واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار جدی این دانشگاه است.

وی، پیگیری وزارت آموزش و پرورش و اداره کل مشاوره و سلامت دانشگاه را در خصوص اجرای طرح واکسیناسیون دانشجو معلمان، قابل تقدیر خواند و گفت: با وجود شرایط کرونا ممکن است آموزش های مجازی در کنار آموزش حضوری ادامه یابد.

انصاری راد، در پایان یادآور شد: هماهنگی لازم به منظور واکسناسیون به موقع دانشجو معلمان با ادارات آموزش و پرورش محل خدمت این افراد در استان های سراسر کشور، به عمل آمده است.