۰ نفر

حذف پیامک نوبت‌ دهی واکسیناسیون کرونا

۶ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۴۹
کد خبر: 549046
حذف پیامک نوبت‌ دهی واکسیناسیون کرونا

رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: امکان انتخاب زمان و مکان در سامانه واکسیناسیون کرونا عملیاتی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علی شریفی زارچی رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ، گفت: امکان انتخاب زمان و مکان در سامانه واکسیناسیون کرونا عملیاتی شد و از هم اکنون افراد می‌توانند مکان، تاریخ و ساعت تزریق واکسن را خود از طریق سامانه salamat.gov.ir انتخاب کنند و بدین ترتیب پیامک نوبت واکسیناسیون حذف شد و دیگر افراد منتظر پیامک نوبت دهی نمی‌مانند.

 رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ادامه داد: امکان انتخاب مکان و تاریخ واکسیناسیون در سراسر کشور به جز استان خراسان رضوی، گیلان، گلستان و آبادان فراهم شده است و در این شهرها و استان‌ها هم در سریعترین زمان ممکن این خدمت فعال خواهد شد.

شریفی زارچی بیان کرد: همچنین این امکان فراهم شده است تا اگر ظرفیت تزریق واکسن نزدیکترین مرکز واکسیناسیون به محل زندگی فرد پُر باشد، می‌توان نزدیکترین زمان در پایگاه‌های دیگر شهر را انتخاب کرد تا در سریعترین زمان ممکن واکسیناسیون انجام شود.

 رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت بیان کرد: بر این اساس از هم اکنون هیچ محدودیتی در مکان و زمان واکسیناسیون وجود نخواهد داشت و فرد می تواند در هر نقطه شهر و هر زمانی به انتخاب خود واکسن تزریق کند.

واکسیناسیون