۰ نفر

روایت قالیباف از جزییات‌ عدم ‎تخصیص اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای رفع مشکلات خوزستان

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۳
کد خبر: 548420
روایت قالیباف از جزییات‌ عدم ‎تخصیص اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای رفع مشکلات خوزستان

رییس مجلس با اشاره به مشکل آب روستاهای خوزستان گفت:‌ اگر اعتبار هزار میلیارد تومانی که در سفر نظارتی خوزستان تعیین شد به موقع تأمین می شد آن روستاها امسال تنش آبی نداشتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمّدباقر قالیباف‌، رییس مجلس شورای اسلامی در بیاناتی با اشاره به پیگیری‌های خود درباره حل مشکلات خوزستان قبل از وقوع مشکلات اخیر، از دستگاه‌های دولتی بابت بی‌توجهی به این پیگیری‌ها انتقاد کرد.

قالیباف گفت: پس از نظارت میدانی سال گذشته از خوزستان بنا شد وزارت نفت در سرفصل مسئولیت اجتماعی خود هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات هزینه کند، لذا این موضوع صورت جلسه شد و با جزئیات مشخص شد که کدام مشکل در کدام روستا را باید پیمانکار انجام دهد و کدام اقدامات را گروه های جهادی برعهده بگیرند.

وی افزود: حتی مشخص شد که در کدام روستا زیرساخت نیاز است و کدام روستا نیاز به زیرساخت ندارد تا کارها به صورت دقیق مشخص شود. اما با وجود همه پیگیری هایی که من انجام می دادم، تامین این اعتبار مهم و حیاتی در شبکه وزارت نفت با کندی جلو رفت و اکنون هم اجرای آن در سازمان برنامه و بودجه معطل مانده است.

رییس مجلس تصریح کرد: اگر اعتبار هزار میلیارد تومانی که در سفر نظارتی خوزستان تعیین شد به موقع تأمین می شد آن روستاها امسال تنش آبی نداشتند.