۰ نفر

اعتراض به سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰
کد خبر: 548045
اعتراض به سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشمولان آزمون استخدامی اول مرداد، نسبت به سختی سؤالات تا حدی گلایه‌مند هستند که درخواست دارند نمره کف قبولی را آموزش و پرورش تغییر دهد؛ در غیر این صورت آنها نمره قبولی را نخواهند گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی برای استخدام در آموزش و پرورش به رغم تمام گلایه‌ها و اعتراض‌های مشمولان مبنی بر قرار گرفتن در موج پنجم کرونا و روند صعودی مبتلایان به کرونا در اولین روز مرداد امسال برگزار شد. بعد از برگزاری آزمون، برخی داوطلبان با چشمانی گریان، حوزه امتحانی را ترک می‌کردند و عنوان داشتند که آزمون بسیار سخت برگزار شده است.

یکی از این داوطلبان گفت: سؤالات خیلی دشوار بود و اصلا قابل فهم نبود و این در حالیست که در این مدت خیلی درس خوانده بودیم اما روز آزمون، سؤالات هر درسی را می‌دیدم، شوکه می‌شدم.

داوطلب دیگری اظهار کرد: سؤالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش خیلی سخت بود و خارج از منابع طراحی شده بود؛ چرا ما را اذیت می‌کنند، اگر واقعا نمی‌خواهند استخدام کنند، بگویند؛ چرا آزمون سخت می‌گیرند. 

یکی دیگر از داوطلبان گفت: ماسک زدن، محیط گرم و دور بودن محل برگزاری آزمون استخدامی آموزش  و پرورش از منزل باعث عدم تمرکز شده بود و همچنین سخت بودن و مفهومی بودن سؤالات مزید برعلت شد تا نتوانیم به خوبی به سؤالات پاسخ بدهیم‌.

وی افزود: سؤالات آزمون به قدری سخت بود که حتی یک نفر هم با لبخند از جلسه خارج نشد.