۰ نفر

استاندار تهران؛

احتمال تمدید تعطیلی تهران بعید است

۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۹
کد خبر: 547778
احتمال تمدید تعطیلی تهران بعید است

استاندار تهران با اشاره به اینکه تعطیلی شش روزه تهران بنا به دستور ستاد ملی کرونا است، گفت: بعید می دانم این تعطیلات تمدید شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ انوشیروان محسنی بندپی امروز(شنبه) در حاشیه پویش هر هفته الف_ب_ ایران در فرمانداری شهرستان ری، اظهار ‌داشت: تعطیلی ادارات دولتی و خدمات رسان به دستور ستاد ملی کرونا است و با توجه به اینکه ممکن است در آینده موجب خسارات در مسایل زیربنایی شود، امکان تمدید آن بعید است.

وی با تاکید بر اینکه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پوشش گسترده واکسیناسیون تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی است، عنوان کرد: هم اکنون روزانه ۴۵ هزار تزریق واکسیناسیون در استان تهران انجام می شود.

محسنی بند پی اضافه کرد: زیر ساخت های شبکه بهداشت استان تهران ظرفیت تزریق روزانه ۸۵ هزار واکسن را هم دارد که به زودی این مهم نیز صورت خواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را، هم اکنون که در پیک پنجم کرونا قرار داریم بیش از گذشته رعایت کنند.

پویش هر هفته الف_ب_ ایران امروز(شنبه) با بهره برداری از نیروگاه خورشیدی و تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران در فرمانداری شهرستان ری انجام شد، بهره برداری از این ۲ واحد به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری صورت پذیرفت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع است.