۰ نفر

آغاز واکسیناسیون معلمان از فردا؟

۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶
کد خبر: 547253
آغاز واکسیناسیون معلمان از فردا؟

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از اول مرداد ماه بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت، واکسیناسیون دانشجویان و معلمان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی، با اشاره به این که پیش بینی می‌شود تقریبا تا دو هفته آینده واکسیناسیون گروه سنی ۵۰ سال به بالا در استان به پایان برسد گفت: بعد از گروه سنی بالای ۵۰ سال، واکسیناسیون بیماران پر خطر زیر ۵۰ سال در برنامه واکسیناسیون قرار می‌گیرد.

او با اشاره به این که روز گذشته ۳ هزار و ۵۲۳ نفر واکسینه شده اند افزود: پوشش واکسیناسیون کرونا در استان به ۱۱.۶ درصد رسیده است که نسبت به شاخص کشوری بالاتر است.

شریف زاده با اشاره به این که واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی بیرجند تا پایان مرداد ماه تکمیل می‌شود اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان ترم‌های اول و دوم دانشگاه علوم پزشکی که هنوز وارد بیمارستان نشده اند از اول مرداد ماه آغاز می‌شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس مستندات اعلام شده وزارت بهداشت واکسیناسیون دانشجویان غیرعلوم پزشکی و معلمان از اول مرداد ماه آغاز می‌شود.

او ادامه داد: تمام واکسن‌هایی که برای گروه‌های هدف تزریق می‌شود به لحاظ علمی معتبر و مورد تأیید کمیته اخلاق است.