۰ نفر

یک مقام مسئول تشریح کرد؛

جزییات محدودیت های کرونایی تعطیلات عید قربان

۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۳۰
کد خبر: 546648
جزییات محدودیت های کرونایی تعطیلات عید قربان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: محدودیت‌ها از ساعت۱۸ روز دوشنبه مورخ ۲۸تیرماه شروع و تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۴مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی سلیمانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی تعطیلات عید قربان، اظهار کرد: محدودیت ها از ساعت ۱۸ روز دوشنبه مورخ ۲۸ تیرماه شروع و تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۴ مردادماه ادامه خواهد داشت.
وی گفت: خروج خودروهای شخصی، با پلاک استان تهران (شرق استان تهران) ورود خودروهای شخصی با پلاک های دیگر شهرها به شرق استان تهران ممنوع می باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران ادامه داد: محدودیت ها از_به کلیه شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسرکشور، مطلقاً ممنوع است.

سرهنگ سلیمانی بیان کرد: عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی به منظورجلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل ها در مبادی اصلی و فرعی ورودی و خروجی به مقصد شرق استان تهران اقدامات لازم را معمول می نمایند.

وی افزود: خودروهای شخصی دارای پلاک شرق استان تهران، چنانچه برای خروج مراجعه کردند، عودت و درصورت عدم تمکین، علاوه بر اعمال قانون، عودت می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: نیروی انتظامی و فرمانداری ها درفاصله زمانی یاد شده دربند(1) از صدور مجوز تردد غیراضطراری تعریف شده قبلی، مطلقاً خودداری می کنند و تمامی مجوزهای صادره قبل از این مصوبه، غیرقابل استفاده و باطل اعلام می شود.

سلیمانی در پایان ضمن در خواست از کلیه همشهریان عزیز جهت عدم سفر و خروج از شهرستان های شرق استان تهران بیان کرد: همانطور که قبلاً اعلام شد ترخیص خودروهای توقیفی در پارکینگ‌ها تا پایان سال ۱۳۹۹ با تسهیلات ویژه ادامه دارد و از مالکین و متصرفین خودروهای توقیفی درخواست می شود جهت ترخیص خودروهای خود به مراکز خدمات پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.