۰ نفر

سرپرست پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

پلیس راه مازندران اجازه تردد به خودرو‌های غیربومی را نمی‌ دهد

۶ تیر ۱۴۰۰، ۰:۳۰
کد خبر: 539796
پلیس راه مازندران اجازه تردد به خودرو‌های غیربومی را نمی‌ دهد

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه با حضور ماموران پلیس راه اجازه تردد به خودرو‌های غیربومی را به هیچ وجه نمی‌دهند، گفت: ممنوعیت کرونا در ورودی‌های استان همچنان باقوت تداوم دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه با حضور ماموران پلیس راه اجازه تردد به خودرو‌های غیربومی را به هیچ وجه نمی‌دهند، اظهار کرد: ممنوعیت کرونا در ورودی‌های استان همچنان باقوت تداوم دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: توصیه ما کماکان به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است که لازم است توصیه‌ها و هشدارها جدی گرفته شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه محور هراز روز‌های یک‌شنبه ۱۳ و دوشنبه ۱۴  تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۷ به‌دلیل انجام تعمیرات روشنایی تونل‌های زیار باغ، تکاور، سپاسد و وانا مسدود می‌شود، یادآور شد: رانندگان طی این مدت  از محور‌های جایگزین کندوان و سوادکوه تردد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم تردد در محورهای شمال هستیم که برگشت آنان ترافیک پرحجمی را حتی در روزهای اوایل هفته رقم می‌زند و لازم است هشدارها مبنی بر پرهیز از تردد جدی گرفته شود.