۰ نفر

معرفی شرکت حسابداری و انواع خدمات حسابداری ، مالی و مالیاتی

۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۶
کد خبر: 537853
معرفی شرکت حسابداری و انواع خدمات حسابداری ، مالی و مالیاتی

شرکت های حسابداری خدمات بی شماری را ارائه می دهند که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا از نظر مالی سازمان یافته شوند، سازگار با قوانین مالیاتی باشند و به آمادگی برای رشد کسب و کار ها و شرکت ها کمک می کنند. صاحبان مشاغل نباید به یک شرکت حسابداری فقط به عنوان هزینه برون سپاری حسابداری بلکه به عنوان یک شریک تجاری یکپارچه نگاه کنند. هر شرکت حسابداری هر نوع خدماتی را ارائه نمی دهد و صاحبان مشاغل باید با شرکت های مختلف مصاحبه کنند تا مشخص شود که کدام یک مناسب ترین نیاز تجاری خاص شرکت است.

در حالی که برخی از شرکت های حسابداری در خدمات تخصصی مانند استراتژی مالیات تخصص دارند ، بیشتر آنها خدمات حسابداری و حقوق و دستمزد ، تهیه مالیات و ارزیابی خدمات تجاری را ارائه می دهند.

حح

برنامه ریزی و تهیه مالیات

برنامه ریزی و تهیه مالیات و مواردی که جهت تکمیل اظهارنامه مالیاتی وجود دارد ، شرکت های حسابداری اظهارنامه مالیاتی شرکت های طرف قرارداد خود را تهیه می کنند.

علاوه بر این ، صاحبان مشاغل باید نهادهای تجاری را ایجاد کنند که مطلوب ترین سناریوهای مالیاتی را ایجاد کنند. شرکت های حسابداری به شناسایی بهترین راه حل ها کمک می کنند و به ایجاد نهادهایی کمک می کنند که بهترین حس مالیات را برای شرکت دارند.

برخی از نیازهای برنامه ریزی املاک برای بسیاری از صاحبان مشاغل خاص است و یک شرکت حسابداری به شناسایی این موارد کمک می کند. با نگاهی به نقشه راه و اهداف نهایی یک کسب و کار و صاحبان اصلی آن ، شرکت حسابداری قادر است به ایجاد ترکیب مناسب ایجاد نهاد تجاری و ایجاد اعتماد مانند یک خانواده کمک کند. شرکت ها با وکلای برنامه ریزی املاک ، برنامه ریزان مالی و نمایندگان بیمه برای اجرای استراتژی های بلند مدت برای نقل و انتقالات مشاغل و کاهش مالیات بر املاک همکاری خواهند کرد.

شاید این تعریف شده ترین نقش برای حسابداران در سراسر جهان باشد. برنامه ریزی و تهیه مالیات بخشی از برنامه کاری است که شرکت های حسابداری موظفند برای مشاغل انجام دهند. شرکت های حسابداری نه تنها اسناد تجاری پایان سال را تهیه می کنند بلکه مالیات را نیز تنظیم می کنند. این یک الزام در قوانین مالیات کشوری است و مطابقت با کسب و کار شما با قانون ضروری است. مشاغل نیاز به ایجاد نهادهایی دارند که تأثیرات مالیاتی مطلوبی دارند.

شرکت های حسابداری باید در شناسایی بهترین راه حل ها و ایجاد بهترین مالیات برای شرکت یا تجارت کمک کنند. برخی از املاک یا شرکتها به بسیاری از صاحبان مشاغل تعلق دارند و شناسایی این موارد وظیفه شرکتهای حسابداری است. شرکت های حسابداری با تجسم نیازهای یک کسب و کار و صاحبان اصلی آن ، ترکیبی مناسب از تجارت را برای شرکت ها ایجاد می کنند.

حسابداری عملیاتی و حقوق و دستمزد

بسیاری از صاحبان مشاغل در ارائه محصول یا خدماتی که ستون فقرات کسب و کارشان است عالی عمل می کنند. اما صاحبان مشاغل همیشه در جنبه های مالی اداره مشاغل متخصص نیستند. شرکت های حسابداری می توانند در این امر کمک کنند. نسخه های حساب های بانکی مشاغل را می توان برای شرکت های حسابداری که برای نگهداری سوابق دقیق جریان وجوه با حسابداران کار می کنند ، ارسال کرد. شرکتهای حسابداری همچنین صورتهای سود و زیان را ایجاد می کنند که زمینه های اصلی هزینه ها و جریان درآمد را از بین می برد.

شرکت های حسابداری همچنین ممکن است به حساب های دریافتی کمک کرده و پول های خروجی را که شامل پرداخت های فروشنده و پردازش حقوق و دستمزد است ، مدیریت کنند.

صاحبان مشاغل به عنوان پیشرانه ای شناخته می شوند که محصول یا خدماتی را فراهم می کند که مشاغل را پیش می برد. بسیاری از جنبه های مالی در اداره مشاغل دخیل است و صاحبان مشاغل در این امر متخصص نیستند. حسابداران رسمی برای این کار مفید هستند. شرکت های حسابداری نسخه هایی از صورتحساب بانکی را که از آنها برای نگهداری سوابق جریان نقدی استفاده می کنند ، دریافت می کنند. آنها همچنین صورتهای سود و زیان ایجاد می کنند که تجزیه هزینه ها و جریان درآمد یک تجارت را توضیح می دهد. پردازش حقوق و دستمزد یک کار عظیم است که تجربه بسیاری از مبادله های نقدی برای درست کردن چنین عملیاتی مهم است. شرکت های حسابداری باید مدارک کارمندان را پردازش کنند تا شرکت بتواند اسناد پرداخت پایان سال را ارائه دهد.

ححح

توسعه و ارزیابی مشاغل

بنگاه های حسابداری وقتی یک کسب و کار نیاز به ایجاد گزارش های ارزیابی یا به دست آوردن حسابرسی هایی که شرکت های تأمین مالی نیاز دارند ، به صورت یکپارچه عمل میکنند. وقتی مشاغل به دنبال وام یا بودجه از یک سرمایه گذار خصوصی است ، این معامله باید به طور قانونی و دقیق ارزیابی شود. همچنین برای ادغام یا خرید احتمالی لازم است. شرکت های حسابداری قادر به بررسی درآمد سالهای گذشته ، دفتر تجارت و الگوهای رشد برای تعیین ارزش معقول شرکت برای ارائه به سرمایه گذاران یا خریداران بالقوه هستند.

گزارش های ارزیابی یا ممیزی توسط شرکت های تأمین مالی مورد نیاز است و این بخشی از کار شرکت های حسابداری است. یک تجارت ممکن است به دنبال بودجه یا وام از یک بانک یا یک سرمایه گذار خصوصی باشد ، معامله باید به طور قانونی و تخصصی ارزیابی شود. این برای خریدها ضروری است. با نگاهی به دفترچه بازده ، درآمد سالها و منحنی رشد ، شرکت های حسابداری می توانند ارزش مالی یک شرکت را بررسی کنند و این ارقام را به سرمایه گذاران یا خریداران بالقوه بدهند. اگر کسب و کاری نیاز به گسترش داشته باشد ، به بیانیه ها و پیش بینی های پیش فرم نیاز دارد. یک شرکت حسابداری مجبور است داده ها را محاسبه کند و داده ها را برای تأمین بودجه ارائه دهد.

برخی از شرکتهای حسابداری با ارائه صورتهای مالی و پیش بینی های رسمی به مشاغل جدید کمک می کنند. بودجه برای هزینه های اولیه یا گسترش کسب و کار استفاده می شود. به طور مثال شرکت های حسابداری برای محاسبه از داده های صنعت ، همراه با سابقه مالی شرکت موجود استفاده می کنند.

شرکت های حسابداری به دلیل طیف گسترده ای از خدمات که ارائه می دهند ، یک شریک برای صاحبان مشاغل هستند. آنها به مشاغل و شرکتها کمک می کنند تا  قوانین مالیاتی را رعایت کنند ، از نظر مالی سازمان یافته بمانند که منجر به رشد سازمانشان شود. با این حال ، شرکت های حسابداری متفاوت هستند و همه آنها خدمات یکسانی را ارائه نمی دهند.

مشاوره مالی شرکت حسابداری

مشاوره تخصصی در تعیین موفقیت هر تجارت یا شرکتی تا حد زیادی کمک می کند. کار مشاوره طیف گسترده ای از زمینه ها را شامل می شود ، این می تواند شامل مشاوره به مشتریان در مورد بازآرایی ساختار آنها ، بهبود عملکرد آنها یا مقابله با خطرات آینده باشد. بخش دیگری از مشاوره کپسوله کردن و کار به عنوان یک تیم در یک پروژه بزرگتر است که اطمینان حاصل خواهد کرد پروژه به موقع به پایان می رسد و از استانداردهای صنعت برخوردار است.

گرایشهای برتر حسابداری

در زیر روندهایی وجود دارد که بر حوزه حسابداری تأثیر می گذارد. شرکت های حسابداری برای حفظ مزیت رقابتی در صنعت باید با این پیشرفت ها به روز باشند.

اتوماسیون حسابداری

برنامه های محبوب و نرم افزار حسابداری خودکار به طور فزاینده ای محبوب می شوند. اتوماسیون در این صنعت به این معنی است که متخصصان حسابداری وقت زیادی را برای انجام کارهای دستی نمی گذرانند. اتوماسیون حسابداری حسابداران را موثرتر می کند ، باعث صرفه جویی در وقت و منابع می شود.

 

شفافیت و امنیت در حسابداری

شفافیت در زمینه حسابداری بسیار مهم است و امنیت داده ها بسیار متمرکز شده است. صنعت حسابداری در پردازش گزارش های مالی اعتماد و اعتبار را تجربه کرده است. امروزه ، معمول است که مشاغل گزارش های مالی خود را به مردم گزارش دهند. حسابداران موظفند اهداف امنیتی شدیدی را برای محافظت از سازمانها حفظ کنند.

تحلیل داده ها در حسابداری

در سالهای اخیر ، تعداد زیادی داده وجود داشته است و این امر مستلزم این است که کارشناسان حسابداری وظایفی را انجام دهند که به مهارتهای تحلیلی نیاز دارند. تعداد برنامه های کاربردی تجزیه و تحلیل داده ها افزایش یافته است. این صنعت برای ادامه رقابت در طولانی مدت به یک ذهنیت تحلیلی نیاز دارد.

نتیجه نهایی

حسابدار بودن به موارد دیگری فراتر از توازن کتاب و کوچک کردن اعداد مربوط می شود. این شغلی است که فرصت های بی پایان را ارائه می دهد و اطمینان از موقعیت شما در یک شرکت حسابداری چیزی بیش از یک موفقیت است. وظایف و مسئولیت های فوق تنها نکاتی است که شرکت های حسابداری در کارهای روزمره خود انجام می دهند.

ما در شرکت حسابداری مالی کده بر آنیم که با تکیه بر دانش و تجربه بالای حسابداری بتوانیم جواب اعتماد شما را به درستی پاسخ دهیم و با رائه انواع خدمات مالی، مالیاتی، حسابداری، انواع خدمات مشاوره ایی و حسابرسی داخلی گامی بزرگ در راستای خدمت به شما و در جهت پیشرفت کسب و کار شما برداریم.