۰ نفر

زن چینی رکورد داشتن بلندترین مژه جهان را شکست + عکس

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبر: 536489
زن چینی رکورد داشتن بلندترین مژه جهان را شکست + عکس

زن چینی با مژه ۸ اینچی خود، رکورد داشتن بلندترین مژه جهان را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، یک زن چینی رکورد قبلی خود در کتاب گینس در داشتن بلندترین مژه جهان را شکست. «یو جیانگژیا» این رکورد را با داشتن مژه ۸ اینچی به نام خود ثبت کرد. او پیشتر در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ با داشتن مژه ۴.۸۸ اینچی، رکورد بلندترین مژه جهان را به نام خود ثبت کرده بود. این در حالی بود که در همان زمان پزشکان از رشد غیرطبیعی و عجیب مژه‌های این زن ابراز شگفتی کرده بودند.

جیانگژیا در گفتگو با رکورد‌های جهانی گینس در این باره گفت: «من اولین بار در سال ۲۰۱۵ متوجه رشد غیرطبیعی مژه هایم شدم. رشد آن‌ها در آن زمان کند بود، اما کم کم بلند و بلندتر شدند. من به یک پزشک متخصص مراجعه کردم تا به علت بلندتر بودن مژه هایم در مقایسه با سایر افراد پی ببرم، اما این پزشک نتوانست به علت آن پی ببرد و گفت چنین اتفاقی واقعا غیرعادی است.»

جیانگژیا با عجیب توصیف کردن رشد مژه هایش افزود: «من تلاش کردم تا دلایل علمی این پدیده مانند ژنتیک و سایر عوامل را نیز پیدا کنم، اما هیچ یک از افراد خانواده ام چنین مژه‌های بلندی نداشتند و این پدیده برای من ناشناخته ماند.»

گفتنی است؛ بلندترین مژه این زن، مژه‌های بالایی چشم چپ او هستند که طبق اندازه گیری دقیق انجام شده اندازه آن‌ها به ۸ اینچ می‌رسد.

15172057

14138329_513