۰ نفر

سرپرست پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

کنترل و برگشت خودروهای غیربومی به مازندران

۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۴
کد خبر: 535236
 کنترل و برگشت خودروهای غیربومی به مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ممنوعیت تردد به استان مازندران کماکان ادامه دارد و در این زمینه تیم‌های پلیس راه با اعمال جریمه و همچنین برگشت خودروها نسبت به اعمال قانون خودروها اقدام خواهند کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: بعد از اتمام طرح ممنوعیت تردد بین استانی؛ ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای شمال کماکان ادامه دارد. 

وی افزود: ممنوعیت تردد به استان مازندران کماکان ادامه دارد و در این زمینه تیم‌های پلیس راه با اعمال جریمه و همچنین برگشت خودروها نسبت به اعمال قانون خودروها اقدام خواهند کرد.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به حضور ماموران پلیس راه در مبادی و گلوگاه‌های ورودی استان، تصریح کرد: در محورهای ورودی هراز، کندوان و سوادکوه به‌دلیل کنترل خودروها شاهد ترافیک حدود ۱۵۰ متری باتوجه به استقرار تیم‌های پلیس و کنترل خودروها هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون لحظه‌ای کنترل ورودی‌های مازندران را  قطع نکردیم، خاطرنشان کرد: تاکید ما کماکان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.  

عبادی یادآور شد: جریمه کرونایی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، شهرهای نارنجی ۵۰۰هزار تومان و در شهرهای زرد نیز ۲۰۰هزار تومان اعلام شده است.

وی بیان کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال هستیم ولی تردد در مسیرهای ییلاقی استان به‌صورت پرحجم است.