۰ نفر

تشدید ممنوعیت‌ های کرونایی از امروز در محورهای شمال

۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰:۰۸
کد خبر: 532921
تشدید ممنوعیت‌ های کرونایی از امروز در محورهای شمال

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال، گفت: محدودیت‌های کرونایی از ساعت۱۲ روز چهارشنبه ۱۲خرداد تا ۱۲روز دوشنبه ۱۷خرداد تشدید می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان جریان دارد.
این مسئول با اشاره به تداوم ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال کماکان، اضافه کرد: با توجه به روزهای تعطیل پیش‌رو اعمال محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲خرداد تا ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد تشدید خواهد شد.
سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: توصیه ما به رانندگان این است که تردد به مازندران پرهیز کنند چراکه همکاران پلیس در مبادی ورودی استان حضور دارند و هم نسبت به برگشت خودروها اقدام شده و هم محورهای استان توسط دوربین‌های هوشمند پایش تصویری می‌شوند.
این مسئول یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۰۰ دستگاه برگشت و ۲۹۰ دستگاه خودرو جریمه شدند.
عبادی با اشاره به اینکه با تشدید ممنوعیت‌ها خودروها اعمال قانون و به مبدا برگشت داده می‌شوند، تصریح کرد: جریمه ورود به شهرهای نارنجی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان است.
وی خاطرنشان کرد: پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال توصیه پلیس به رانندگان است.