۰ نفر

خانواده‌ها، سریعاً اقدام کنند؛

توصیه آموزش و پرورش درباره ثبت نام کتب درسی

۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱
کد خبر: 532698
توصیه آموزش و پرورش درباره ثبت نام کتب درسی

خانواده‌ها، هر چه سریع‌تر برای ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان اقدام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما ، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، درخصوص روند ثبت نام کتاب‌های درسی خانواده‌ها، برای ثبت نام کتب درسی سریعاً اقدام کنندو زمان‌بندی آن اعلام کرد: ثبت نام و سفارش کتاب‌های درسی از ۲۲ فروردین ماه برای پایه تحصیلی دوم تا ششم، نهم، یازدهم و دوازدهم که میان پایه هستند، شروع شده و تا ۲۲ خرداد ماه ادامه دارد.

 محمد علی واقعی، با بیان این که دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیر ماه می‌ توانند برای ثبت نام اقدام کنند، تافزود: تا امروز ۱۱۱ هزار و ۴۳۸ دانش آموز میان پایه برای کتاب‌های درسی ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۶ هزار و ۹۶۹ نفر ثبت‌نام کتاب‌های درسی را انجام نداده‌اند، که تأکید می‌کنیم هر چه زودتر این کار را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ۱۲ تیرماه را زمان ویرایش اطلاعات اعلام و عنوان کرد: حداکثر افزایش قیمت در کتاب‌های رشته‌های نظری ۲۵ درصد و در رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای ۲۸ درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته داشته است.

به گفته واقعی، توزیع کتاب‌ها از اول شهریور از شهرستان‌ها و مناطق به مدارس و از دهم شهریور تا اول مهرماه نیز توزیع کتاب‌ها از مدارس به دانش‌آموزان انجام می‌شود و اولیای گرامی می‌توانند با مراجعه به مدارس کتاب‌های خود را تحویل بگیرند.