۰ نفر

زالی تشریح کرد؛

آخرین جزییات از واکسیناسیون افراد بالای ۷۰سال

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸
کد خبر: 530426
آخرین جزییات از واکسیناسیون افراد بالای ۷۰سال

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: تاکنون واکسیناسیون ۱۸ درصد از افراد بالای ۷۰ سال در تهران انجام شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، علیرضا زالی از راه اندازی شصت و یکمین پایگاه واکسیناسیون خودرویی کرونا در منطقه ۴ در شرق تهران جنب باغ پرندگان خبر داد و افزود: در این مرکز از صبح تا الان ۶۵۰ نفر واکسینه شدند.

وی گفت: یکی از راهبردهای اصلی ما برای توسعه، تسریع و تسهیل در فرایند واکسیناسیون شهروندان تهرانی راه اندازی مراکز تجمیع است که به ازای هر مرکز تجمیع، بین ۴ تا ۵ مرکز جامع سلامت ما، پشتیبانی علمی و فناوری آن را انجام می‌دهند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از اول خرداد واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا آغاز شده است، گفت: تاکنون ۶۵ درصد افرادی بالای ۷۵ سال و ۱۸ درصد از افراد بالای ۷۰ سال تهران واکسینه شدند و پیش بینی می‌شود تا پایان هفته تعداد بیشتری از افراد بالای ۷۰ سال واکسینه شوند.

زالی در خصوص بیماران کرونایی استان تهران اظهار داشت: بر اساس آخرین آمارها ۵۳۰۰ بیمار بستری داریم که ۱۶۰۰ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ هزار بیمار کرونایی مراجعه سرپایی به بیمارستان‌ها داشته‌اند که نسبت به هفته گذشته این رقم کاهش داشته است.