۰ نفر

لاکچری ترین قلم ها با قیمت های نجومی + عکس

۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبر: 530223
لاکچری ترین قلم ها با قیمت های نجومی + عکس

شاید این باور سخت باشد که در دنیا قلم‌هایی با قیمت‌های چند میلیون دلاری ساخته و فروخته می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، از زمان اختراع ابزار‌هایی مانند تلفن همراه و رایانه، هنر نوشتار و خط جذابیت گذشته خود را از دست داد و افراد بسیار کمی به سراغ آن رفتند، اما همچنان هستند هنرمندانی که این هنر را بسیار حرفه‌ای نگاه می‌دارند.

برای هنر نوشتار و خط از قلم‌های مخصوص استفاده می‌شود حتی جنس جوهر نیز در این امر بسیار موثر است، اما به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که برخی افراد هزاران یا میلیون‌ها یورو برای خرید این قلم ها هزینه کنند؟

در ادامه این گزارش با ما همراه باشید تا دلیل قیمت بالای این قلم ها را به همراه گران‌ترین قلم های فروخته شده در جهان را به شما بگوییم:

۱۰. Perrier-Jouët Anniversary Edition pen by Omas — £۹۹,۳۴۱

1

 

دلیل قیمت این قلم این است که در ساخت بدنه آن از طلا استفاده شده و تنها ۲ هزار تیراژ از آن ساخته و همه آن‌ها فروخته شده است.

۹. Boheme Papillion Pen by Montblanc — £۱۶۹,۹۲۷

2

 

استفاده از الماس و یاقوت کبود در طراحی این قلم باعث شده تا یک قلم چشم نواز و جذاب را با قیمت بیش از ۱۶۹ هزار یورو پشت شیشه مغازه شاهد باشیم.

۸. Prince Rainier III Limited Edition ۸۱ Pen — £۱۸۸,۸۰۰

3

 

این قلم برای یکی از شاهزاده‌های موناکو ساخته شده که در ساخت آن از طلای سفید استفاده شده است همچنین طراحی آن را برند معروف مونت بلانک انجام داده است.

۷. La Modernista Diamond Pen — £۱۹۵,۴۳۷

4

 

استفاده از طلا و انواع مختلف سنگ‌های گران بها البته به دست رابرت پرون طراح معروف جواهر، قیمت قلم شماره هفت را به بیش از ۱۹۵ هزار یورو رسانده است.

۶. Caran d’Ache Gothica Pen — £۲۹۹,۷۵۶

5

قلم ۶ گوش که تمام گوشه‌های آن از نقره استرلینگ جامد ساخته شده و در طراحی آن، سنگ‌های گرانبها از جمله یاقوت، الماس و زمرد بکار رفته است.

۵. Mystery Masterpiece by Montblanc and Van Cleef and Arpels — £۵۳۸,۳۷۵

6

طراحی این قلم بسیار خاص و چشم نواز است به طوری که قیمت آن را تا نیم میلیون یورو بالا برده است و در ساخت آن از سنگ‌های زمرد، یاقوت کبود و یاقوت استفاده شده است.

۴. Heaven Gold Pen by Anita Tan — £۷۳۴,۱۸۸

7

قلم ۷۳۴ هزار یورویی با الهام از حرکت آسمانی سیارات در منظومه شمسی طراحی شده و رنگ بسیار خاصی دارد که باعث جذب میلیونر‌ها به سمت خود شده است.

۳. Diamante by Aurora — £۹۴۴,۰۰۰

8

در طراحی این قلم از هزاران الماس ریز و یک الماس بزرگ و خالص استفاده شده است. نکته قابل توجه در خصوص این قلم این است که در طول یک سال تنها یک نمونه از آن تولید می‌شود.

۲. Montblanc Boheme Royal Pen — £۱.۱ million

9

قلم شماره ۲ در این لیست مجدد مربوط به برند مونت بلانک است که از هزار الماس به یک اندازه در طراحی آن استفاده شده است.

۱. Fulgor Nocturnus by Tibaldi — £۵.۹ million

10

قلم ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار یورویی در روز جشن بزرگداشت شرکت تیبالدی ساخته شده که در طراحی آن از الماس بسیار نایاب مشکی استفاده شده است.