۰ نفر

یک عادت عجیب بین بازیگران معروف + عکس

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبر: 529393
یک عادت عجیب بین بازیگران معروف  + عکس

حتی بازیگران هم دوست دارند وسایلی را که در فیلم‌های سینمایی از آن‌ها استفاده می‌کنند را به عنوان یادگاری با خود به خانه ببرند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاید برای شما هم سوال باشد که آیا بازیگران و یا افرادی که در پشت صحنه فیلم‌ها حضور دارند در پایان تولید یا فیلمبرداری اثر وسیله‌ای را برای خود به عنوان یادگاری برمی‌دارند یا خیر.‌

می‌توان با اطمینان گفت این افراد نمی‌توانند هر چیزی که می‌خواهند را به میل و انتخاب خودشان بر دارند، اما باید بدانید که بعضی از بازیگران معروف بدون اجازه از عوامل تولیدی فیلم وسایلی را با خود به عنوان هدیه و یادگاری با خود به خانه برده اند. در این گزارش با ۱۰ مورد از این بازیگران آشنا شوید که وسایلی را از فیلم‌هایی که در آن‌ها نقش آفرینی کرده اند برای خود برداشته اند.

سایمون پگ

سایمون پگ، نشانی را که برای فیلم سینمایی «پیشتازان فضا: به سوی تاریکی» روی لباسش متصل می‌کرد را با خود به خانه برده است. او می‌گوید: در فیلم اول، هر روز باید نشان‌ها و حلقه‌هایی را با نشان اخترناوگان استفاده می‌کردیم و من یکی از این نشان‌ها را برای خود برداشتم. این نشان روی لباس بود و به صورت مخفیانه آن را جدا کردم و در کیفم گذاشتم.

4

رابرت داونی جونیور

جونیور در فیلم سینمایی «انتقام جویان» نقش تونی استارک یا مرد آهنی را بازی کرده و بعد از پایان فیلم یک یادگاری عظیم را برای خود انتخاب می‌کند. جونیور می‌گوید: در آخرین فیلم «انتقام جویان» سکانسی را می‌بینید که یک A بزرگ ۹ متری روی ساختمان گذاشته شده است. او به عوامل می‌گوید که این علامت را برای ساختمانش در ونیز می‌خواهد و دو هفته بعد آن را برای جونیور می‌برند.

5

کریس پرت

کریس پرت در مجموعه فیلم‌های محافظان کهکشان لباس و ژاکت خاصی را به تن می‌کند. او پس از پایان فیلمبرداری این لباس را با خود به خانه می‌برد.

6

کریس همسورث

تبر اصلی شخصیت ثور در فیلم‌های «انتقام جویان» به ارزش ۵۰ هزار دلار در یک حراجی فروخته شد، اما ثور چندین تبر دیگر که جایگزین آن بوده اند را برای خود برداشته است. او در مصاحبه اش می‌گوید که پنج نمونه دیگر از این تبر دارد که بسیار هم سنگین هستند. او همچنین می‌گوید پسرش با آن‌ها زیاد بازی می‌کند و به همین دلیل خراش‌ها و آسیب‌هایی به ان وارد شده است.

7

دنیل رادکلیف

رادکلیف بازیگر فیلم سینمایی «هری پاتر» به برداشتن یک وسیله کوچک و البته قابل توجه بسنده می‌کند. او عینکی که در طول فیلمبرداری روی صورتش داشت را با خود می‌برد. رادکلیف در این باره می‌گوید: عینک‌هایی که برای فیلم اول بوده اند اکنون بسیار کوچک هستند و قابل استفاده نیست، اما بسیار جذاب هستند. همه آن‌ها نیز بدون شیشه هستند. چون استفاده از عینک‌های شیشه دار مشکلاتی را مثل انعکاس نور ایجاد می‌کند.

8

اما واتسون

همبازی رادکلیف در فیلم سینمایی هری پارتر فقط به برداشتن یک وسیله اکتفا نمی‌کند و علاوه بر لباس مخصوص شخصیتش، عصا و ساعت آن را هم بر می‌دارد.

9

جنیفر لارنس

لارنس، چکمه‌ها و ژاکتی را که در فیلم‌های سینمایی «بازی‌های گرسنگی» استفاده می‌کرد را با خود برده است. البته او می‌گوید که این وسایل در کمد در حال خاک خوردن هستند و از آن‌ها استفاده نمی‌کند.

10

جیمزکان

11

و به عنوان مورد پایانی این لیست، باید بگوییم که جیمزکان ماشین تحریر «۱۰ رویال» که در فیلم سینمایی «میزری» از آن استفاده کرده بود را برای خودش برداشته است.