۰ نفر

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد:

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خردادماه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبر: 528827
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خردادماه

مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد سال ۱۴۰۰می بایست در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سازمان  وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۰دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است:تمام مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز شنبه یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است در این دوره از اعزام به خدمت برای حفظ سلامت مشمولان، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزم مبتلا به بیماری های مزمن مهم و حساس آسم و قلبی و عروقی تمدید شده و لذا این دسته از مشمولان با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برگ آماده به خدمت با تاریخ جدید را دریافت کنند.

مشمولان اعزامی باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان، خانواده درجه یک شهدا را به همراه داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می گیرند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آن ها رفتار خواهد شد.

این سازمان در این اطلاعیه متذکر شده است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.