۰ نفر

معاون آموزشی وزیر علوم پاسخ داد؛

شرط حضوری شدن آموزش ها از اول مهر چیست؟

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۱۷
کد خبر: 527658
شرط حضوری شدن آموزش ها از اول مهر چیست؟

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تغییر رنگ شهرها و واکسیناسیون دانشگاهیان را شرط حضوری شدن آموزش ها از اول مهرماه اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی خاکی صدیق درباره نامه وزارت علوم به وزارت بهداشت برای واکسینه شدن دانشگاهیان، اظهار داشت: بازگشایی دانشگاه ها با حضور دانشجویان در مهرماه ۱۴۰۰ بستگی به شرایط کشور دارد؛ البته وزارت علوم درخواستی در خصوص اولویت قرار دادن دانشگاهیان برای دریافت واکسیناسیون مطرح کرده است چرا که آموزش باید حضوری انجام شود.

وی با بیان این که حضوری شدن آموزش ها منوط به حفظ سلامتی افراد است، افزود: اگر واکسیناسیون انجام شود و شرایط کرونایی شهرها در شرایط زرد و آبی قرار بگیرد، امیدواریم کلاس ها با محور حضوری از اول مهرماه برقرار شود.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره مذاکره این وزارتخانه با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشگاهیان، گفت: در حال مذاکره هستیم و درخواستی به وزیر علوم برای ارسال به وزارت بهداشت داده شده است؛ اولویت برای واکسیناسیون، مطالبه دانشگاهیان است و آموزش حضوری نباید بیش از این به تعویق بیافتد.

خاکی صدیق اعلام کرد که هر فردی در محیط دانشگاه حضور داشته باشد، باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرد.

تاکنون روسای دانشگاه های تهران، فنی و حرفه ای و فرهنگیان درخواست هایی برای واکسیناسیون دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها ارایه کرده اند.