۰ نفر

دقایقی قبل آغاز شد؛

ادامه حملات هوایی مجدد رژیم صهیونیستی به نوار غزه

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱
کد خبر: 527382
ادامه حملات هوایی  مجدد رژیم صهیونیستی به نوار غزه

بمب افکن های رژیم صهیونیستی دقایقی قبل مناطقی در نوار غزه را بمباران کردند که ادعا شده پایگاه های مقاومت فلسطین هدف قرار گرفته، در حالی که منابع فلسطینی اعلام کرده اند که عموما مناطق مسکونی فلسطینیان هدف بمباران رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دقایقی قبل مواضع مقاومت در شمال غزه را مجددا هدف حملات خود قرار دادد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنگنده - بمب افکن های اسرائیلی بیش از ۱۳۰ پایگاه مقاومت در غزه را بمباران کردند.

اما خبرنگار "قدس پرس" در غزه، گزارش داد که جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی دو واحد آپارتمان مسکونی را در غرب غزه و یکی از طبقات یک برج مسکونی ۸ طبقه را بمباران کردند که در پی این تجاوزها ۴ شهروند فلسطینی دیگر شهید شدند و به این ترتیب شمار شهدای تجاوزات دیروز و امروز ارتش صهیونیستی به باریکه غزه به ۲۴ شهید از جمله ۹ کودک و شمار مجروحان نیز به ۱۰۳ تن افزایش یافت.

در همین راستا ارتش صهیونیستی گزارش داد که جنگنده - بمب افکن های این رژیم ۱۰۳ بار مناطق مختلف باریکه غزه را در ساعات گذشته هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی،  جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی یک فروند راکت به محله تل الهوی در جنوب شهر غزه، یک راکت به محله الزیتون در نزدیکی میدان الکویت و یک راکت نیز به ورودی اردوگاه البریج شلیک کردند. همچنین بیش از ۴۰ بار منازل و اراضی فلسطینی و پایگاه های مقاومت هدف حملات هوایی صهیونیست ها قرار گرفت.  

این اقدام در حالی صورت می گیرد که نیروهای مقاومت در پاسخ به این تجاوزات شهرک های یهودی را موشک باران کردند.