۰ نفر

محسنی بندپی؛

نگرانی برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی نداریم

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۳۴
کد خبر: 525943
نگرانی برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی نداریم

محسنی بندپی گفت: با تصویب و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نگرانی از برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی نداریم و مشکلی پیش نخواهد آمد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی اظهار کرد: شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه انتخابات تدوین شده که در این آیین نامه نحوه رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی مصوب و نحوه تبلیغات داوطلبان مشخص شده است.

وی گفت: به محض اینکه این آیین نامه (دستورالعمل های بهداشتی مصوب) به استانداری‌ها ابلاغ شود، برای اجرا به همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ابلاغ خواهد شد تا بر اساس آن مصوبه اقدام کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه انتخابات الحمدلله در موعود مقرر برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به تصویب این شیوه نامه‌ها و با رعایت این شیوه نامه‌های بهداشتی به نظرم هیچ جای نگرانی در زمینه ابتلا و سرایت این بیماری برای کسانی که می‌خواهند رای بدهند یا کسانی که سر صندوق‌های رای مشغول اخذ رای هستند، وجود ندارد و مشکلی پیش نمی‌آید و همه تمهیدات و برنامه‌های لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی اندیشیده شده است.